Lege di Kenya

In u territoriu di u paese ci sò parechji gruppi etnici chì si aghjunta à i normi di a lege tradizionale africana, musulmana è indù. Per quessa, e liggi di u Kenia sò assai cumplessi per l'intelligenza di i straneri, è l'applijate abbastanza abbastanza à ogni situazione. A maiò parte di u leggerisimu legislativu data di u tempu di a culunia in britannica.

Elementi principali di u sistema legislativu di u Kenya

In ghjudiziunale, in a maiò parte di i casi, i reguli di a regula cumuni sò usati, è solu in ocasioni, secondu a naziunalità di l'attore è l'accettatu, i ghjudici aghjunghjenu i tradizioni lucali. Scupremu di e ligami più interessanti di u paese chì i turisti anu da sapè:

  1. I cittadini di u paese di una razza è di a religione pò casu. Per cristiani africani, hè pussibule cuncrire u matrimoniu sottu un prucessu simplificatu è per legittimulà una unione di cunnessu cunclusu micca in l'urdinisione statale, ma in cunfuranza cù i costi di a tribù.
  2. Sò parte di i casi di i Kenani si aderiscenu à a poligamia, questu, anu avutu parechji misure, è ùn hè micca cunzidiratu un criminu.
  3. Kenya cura di a prutezzione di i diritti di u travagliu di i citadini, perchè u dirittu di unioni in unione sindacale, strike, negoziata colectiva cù u patronu, ecc. Hè ricunnisciutu.
  4. Cum'è e punizioni per crimini sò usati micca solu a fine, imprisonment per a vita o per un certu periudu di tempu o opere publichi, ma dinò un pezzu inusual per un europeu per puderà. U paisanu spessu aplica a pena di morte, chì hè distinata per l'assassiniu o routru cù a minaccia di vita à i vittimi, ma ancu per u tradimentu.
  5. In i posti publiche, i stranieri sò pruibbuti à spusà, ma per i residenti lucali ùn sò micca cusì severu a lege.
  6. U territoriu di u paese hè permessu di impurtà più di 1 litru di edizioni alcoolichi, 600 ml d'acqua di WC, 200 pezzi di cigarettes o 50 pezzi di cigarettes. Nun mancu pruvirtà di drogherie, armi, splusivi, municioni, piantini, sementi, frutti. Pudete piglià tanti muniti straniere cum'è vo vulete, ma avete da esse dichjaratu, ma ùn pò micca piglià u mondu Kenya, cum'è i diamanti, l'oru, i pesti di l'animali è l'ubligatorii d'elefante, salvu chì avete una licenza speziale.
  7. Durante u safari, ogni participante si permette di piglià cun ellu micca più di 1 valigia. Se andate in una strada tali, ùn abbiare micca u ghjelu senza permisì, ùn fate micca spaziu, ùn vi manca animali salvatichi è ùn si bagnaia in i posti senza postu. Perchè e leii ambientale in Quenia sò assai stretti, ùn pensanu micca micca di fà un animal stuffed da u vostru viaghju.
  8. A leghja à u sughjettu in u paese hè assai gravura: ùn serà micca putente per accattà l'alkoħoli da 0,00 a 14,00 u findi di ghjennaghju è da 0,00 a 17,00 oghje nantu à u ghjornu di sebatte. Inoltre, l'alcoolu pò essa vendutu solu à una distanza di più di 300 m di l'scole.
  9. Fumar in locu pùbblicu hè prohibitu: questu hè punidu per una fine.
  10. A velocità di u trafficu di a cità ùn deve esse micca di più di 60 km / h, in a strada fora di - 115 km / h.

Per u turista nantu à una nota

  1. A certe tradiziunale di i puteri ci sò trattati cun rispettu: cusì ùn si pò micca fotografià rapprisentanti di tribù africane senza permessi o in modu indipendenti, senza guida, per visità l'abitazioni di l'Maasai natale. Hè pruibitu ancu di sparà in u quadru principal di a capitaline Kenya vicinu à u mausoleo di u primu prisidenti di u primu paese, Jomo Kenyatta.
  2. Sì avete 21 è avete statu legalmente residente in Kenya per annu, pudete applicà a citadinanza. Per fà questu, hè necessariu di vive quì per 4 anni di 7 anni, chì immediatamente precedenu l'ultimi 12 mesi, per avè un bon cumandariu di Suaiana è avè una bona riputazione.
  3. I stranieri ponu fà cumprà una casa, una sucità o terra, salvu chì hè una terra agricula. In questu casu, u so patronu pò esse solu una entità juridica - una sucitati induve dui o più prupietari sò stati stranieri.