Muraya da e manni in casa

Muraya, e più corrette, "Murray" hè una pianta exotica perv gruttoniana di a famiglia di l' agrumi . Hè una sfrutteur apertura di a corona, abundante floritura aromatica è ancu fruttificà, è pò esse nutari. Propagazione per cuttings, è ancu di murai in casa pò esse acquistatu da e sementi.

Cumu si sviluppau Murai da e zene?

Stu prucessu hè ingrossu è cumplessu, ma nunda ùn hè impussibile. I pezzi di liberazione di a polpa di frutta si deve esse lavata è posta nantu à una solu magica di u liquid Bordeaux. Pudete utilizà un antru funghicidi, è in a mane dopu lavite sottu à l'acqua corrente è postu in un invernu improvisu per a scuma umida. Quelli chì si interessanu à se muraia s'arrivela da i vechji semiti, pudemu dì chì a so viabilité hè determinata da u culore: cusì, verdi "gnaws" bè, ma sò marroni ùn sò micca bè piatti. L'invernamentu deve esse caliatu à una temperatura di 32-35 ° C. Dopu à 3-4 o ancu 7 ghjorni, i radichi apparentanu.

Quelli chì sò interessate in cume difendate u muraia cù e soiu devendenu chjappà in tazzi di pezzi pratichi, in u fondu di u quale sò furmuti i fossi di u bacinu. U soil hè stata aduprata cum'è per i frutti citrati, chì deve esse lasciatu. Un vetru hè inseritu in u stessu stessu, ma digià cù ferite è coperto cum'è una campana cù una più. Avà bisognu à esse installatu sottu a retroiluminazione. Sutta tali cundizioni, i brocchette più ghjustu sani nantu à e manni, ma di notte sò e cupi di scambià, è in a matina o in a sera scumpressate u refuggiu.

Quandu s'aggianu e mannari senza amparerà, u pianu deve esse liberatu per prevene stagnazioni di acqua. Per questu pudete aduprà un bastone pezzu o unghjetta chinu. Hè assai impurtante di furnisce è l'illuminazione generale di a stanza cù numerosi dispositi d'illuminazione, chì hè necessariu per u crescita di a vegetazione normale. Dopu à 7-14 i ghjorni, u girmonze hà cuminciatu à rumpia nantu à l'inturnianza à l'estremità è pò esse adupratu da a primurà umidificà cù l'acqua da una pistola spressiva, è dopu chì sguassate u cunghjettu esterno di a sumente. Dopu chì a muraia ascende da i sementi, u caprettu di l'invernamentu hè eliminatu, è i piantini sò sottu sottu à a lampa - pudete utilizà a fluoriscenza urigginaria.

In un mesi, i pianti sò diventeranu e ghjeschi viuli viable, a curuna di quale si pò esse furmatu da a so discrezione. In i ghjorni novi, ciucciate sò spusati, duie volte, chì permettenu a pianta per fà forza è criscenu.