Qualessu chjucu u mo vestitu?

L'scelta di u culore di u capeddu hè un mistieru rispunsevule, perchè l'apparenza tutta a ghjustizia è ciò chì serà, attraente o desarmonious, depende largamente di u culore di i capelli.

U culore di i capelli determina assai - partendu da l'autentificazione psicologica di una donna, è finisci cù a scala di u colpu di u vestitariu. Sì cambiate dinamicamente u vostru apicultore, pudete piglià quelli cose acquistate prima di a trasfurmazioni, chì già andà in a fàccia ùn hè micca cusì bellu cum'è prima.

Dunque, ùn ci hè micca dirittu di sbaglianza in elettu u corpu di u capeddu, è per fà tuttu beni è ottene u risultatu massimu, avete bisognu di analisà a vostra aparenza - u culore, u statu psicologicu è a qualità persunale, è truvate una imaghjina chì faci un avete associazioni belli. Ùn sò micca sempre questi trè paràmetri chì ponenu una risposta: un tonu è culore di capelli. Per esempiu, una donna vole esse una bionda cun un pilu di doru cum'è Marilyn Monroe, ma ella hè un caratteru di fierida (chì currisponde à u culore rosu), è a so coloritol naturale hè invernu (u capeddu hè perfettu). Cumu si tratta di situazione cusì cunfondante, avemu da pruvà à cumprà stu articulu.

Comu sceglite u culore di capeddu right?

Per sapè s'ellu un corpu di capeddu hè adattatu, primu bisognu di determinà u tipu di culore. Ci hè 4 tipi tipici di culu, chì sò dittemi dipendenu à:

Cusì cambià u culore di u capeddu, pudete rinforza o rinforza e caratteristiche di u vostru culore. À vede u so splendore, bisognu di valurizà i paràmetri di u vostru culore, è a manera più faciule per fà questu hè cù u culore di vestiti è capelli.

Cumu serà ciò chì deve esse attentu à l'uveru u culore di u pilatu hè u caratteru. Culore aggressivu - biancu, rossu è platinu ind'è i bumbuti brillanti chì si sìanu aggradèvuli. E mudelli silenziu è intermediate di sti culori sò adattati per i particulari mutivi chì ùn si ponenu u cummentu è l'attente.

Per fàcenu sè stessu in u spaziu, avete bisognu di truvà un tipu d'ideale, tipu, è di sceglienu u culore di capelli per avvicinassi. Questu hà assicuratu un bon sensu è l'affa sicuru.

Chi piace u culore di u pilu tintu?

Vermicelli hè un corpu culuritu classicu ùn solu in natura, ma ancu in a teoria di i tipi di culore. A donna «u vaghjimu» - u patrone di u cognac, o cuniggine o l'ochji verdi, peccati rossi è u tonu calmericu di a pelle. In questu tipu di culore, ci sò raramenti complexioni scuri.

Ma un colore di colore di fondu cù l'occhi azzurri è un suli caldu di a pelle pò ancu darà un colore di capeddu rossu, dapoi ch'ella ùn deve micca saturatu.

Quale hè chì cene à u culore di capelli di cuzzurre?

U culore di capelli di cicculata ponu esse un pienu friddu è caldu. U chocolatu "Càlamo" cuneva à u culori di u culori, perchè hè in armunia cù u calore di l'iris è a pelle.

Chocolate cu una freccia grigiu hè una versione clarificata di u biancu, è per quessa incù i zitelli cun l'estiu è l'invierno.

Quale hè u pezzu di u capeddu nìuru?

U culore di u culore negru hè una variante d'invierno. L'invernu havi un tonu friddu di scuru di pelle è di u fioru di i friddi ochji - blu, per esempiu, o teni un occhi marroni.

Quale caramelu capeddu hè adattatu?

Caramel hè una opzione ideali per u culore di vaghjimu è di primavera. Questa hè una opzione intermediata entre u corru blùngdu è castagnu, è per quessa hè ideali per i zitelli cun cuttati facialu rotundamente tondi.

Un suli calore di l'aspettu - l'iris di l'ochji è u tonu di a pelle - hè a cundizione prima per l'armunia cù u carameddu.

Quale hè u castagnu di u capeddu?

U caseddu di colore di capelli hè un piumi friddu è hè una versione più chjaru di un sombra di chocolatia fridera. Questu hè un culore intermediare frunze bionda e bruna.

Stu culore hè adattatu per i zitelli cun u culore invernu è l'estiu. U culore di veranu cù i castagni sarà più seriu, è à u listessu tempu luminoso, è u culore di u culore di l'inviolazione cù una testa di l'ochji è di l'ombra fredda di a pelle per u culore di castagnu sdruce u ùn vede micca bellu cù u culore di u culore biancu.