U Putra Bridge


I Stati di l'Asia Sudueste causanu più di più interessu da i turisti. A attenzione particulare hè pagatu à unu di i paesi maiori in questa regione - Malasia . Un Safe for recreation è un pittoresque paese vi assai attraversu . U nostru articulu hè in u Ponta di Putra.

Per sapè l'attrazione

A citadina di Putrajaya , a nova capitali amministrativa di Malasia, hè divisa in zoni. Putra Puente cunnessa a Zona Governuali cù a Zona di u sviluppu mistu è hè u ponte principal di a cità. Tuttu l'edificiu hè fattu di cimentu, a so longa hè 435 m. U ponte di Putra hà duie livelli: l'alta hè una continuazione di a spiaggia di pedestrianu, è sottu sò trains monorail è trasportu di motore. L'apertura di u Putra Ponte hè stata aduprata in u 1999.

U ponte ha signalatu di l'architettura musulmana, cum'è u prototipu di u prugettu era u ponte Haju à a cità di Isfahan (Iran). I platti simmetriali di visualizazioni in forma di viteddi, sopra u Lake Putrajaya, s'assumiganu minareti. I mudelli di barche sò stati creati à u soporte di u ponte, è di i picculi boni ristoranti còmulsi chì sirvenenu platti di parechji cucini in u mondu. Circa hè a famosa mezocta di Putra .

Cumu per arrivà à u ponte?

Da a capitale di Malasia, Kuala Lumpur à a citadina di Putrajaya hè più appacibile convenientemente da u trenu KLIA Transit. U viaghju hè 20 minuti. Puderete pudete utilizà i servizii di taxi è autobus №№ D16, J05, L11 è U42 à u ring in Putra Square.

Turisiani sperienziate si recommandé renting un caru per passà comodamente tutti i sights. In questu casu, guidate da i coordenadas 2.933328, 101.690441.