Cumu fattu un to ceiling di plasterboard cù i vostri mani?

Nunda di rinvivizzione cumplitiva di u locu ùn pò micca fà senza l'attualità di u limitu di u capitale. E si in l'avutri sovieti era abbastanza chì u tettu hè struvatu è bloccaggio, oghje i petitionsi anu cresciutu assai volte. A ghjente hà bisognu di una superficia perfetta, cù l'opzione di installazione di iluminazione integrata è di strutture multi-livellu. In questi casi, hè impussibile di fà micca sicule. Stu materiale mudernu permette di rilassà rapidamente a superficia di u suffittu è portanu à l'opere interni è intrevete. Cusì, cumu fà un bonu ceiling from plasterboard (GKL) cù i vostri mani e quali utili seranu utili in stu casu? Quì sta sesta.


Preparazione preliminarie

Prima di fà un ceppu suspendedu da u GKL, hè dispunibule per finisce tuttu u travagliu cù e pareti è pianu. I mursu deve esse insulati è imbastu, è u pianu chjappu è seccu.

Quandu u funziunamentu di basa è finita, pudete cumencià per cullà e ghjuvelli / materiali. In u casu di u limitu massimu necessariu:

Da e so veiculi necessariu:

Dopu avè dispostu tutti i materiali necessarii, pudete aduprà a stallazione di u tettu.

Cumu suppostu fà un tettu da u pianu giaddu: i primi staddi

I travagliu nantu à a stallazione di GCR serà realizatu in sei tappe in questa sezione.

  1. Markup . Prima hè bisognu di marcà una fila per quale u liveddu di u limitu hè stata locatu. Per u marcatu hè cunsigliu per utilizà nivierl (nivellu cun laser). Linea à una distanza di 10-15 cm da u limitu. Questa distanza hè necessaria per ocultar e cumunicazioni di cablejat.
  2. A basa di u ceppu suspendedu . Ora pudete furnisce i perfetti guidati. Sò stati nantu à a linea di marcatu. Quandu u perimetru di e mura di tutti i prufili sò installati ad elli sò sullivazioni diretti inseriti, chì quandu seranu attaccati à securisimu. Per ùn ùn perverà u tempu di calculazioni innecessà di a sospensjoni, hè megliu per piazzate à una distanza di 55 cm.
  3. U metru Frame . Per mezu di u prufilu in u muru hà bisognu à fà un burufu duve quandu avete bisognu di cullucà. Dopu questu, u prufilu hè stituutu cù venti straneri in i piene. A distanza ideale entre i sappressioni hè di circa 50 cm.
  4. Calumine . Questu ùn hè micca un passu obligatoriu chì puderete saltà, ma sè vo vulete chì l'abitazione hè più calda è ùn avete micca sèntelu u sonu di l'appartamentu da quì sopra, hè megliu esse à realizà. Per un insulamentu termale, a lana minurale è a "pompa" di i mushi. Pujene u fogliu di l'insulating du calore sottu à u quadru è hè sicura da a cingolla in parechji posti.
  5. Instalazione GKL . Eccu avete bisognu di l'aiutu di cunnosciuti, postu chì ùn puderebbenu escegliate è impose nantu à u marcatu di ferru di u GKL. Quandu u plasteru hè inseritu in u quadru, pudete aduprà a stallazione di travagliu. Aghjustate cù venti, mentre assicuratevi chì a tappa di vibratore estenda in a carta à una prufundità di 1 mm. A distanza da l'appiccicatu puntu à u filu di u GCR deve esse 2 cm, è a distanza tra u vinu hè 17-20 cm.
  6. L'ultima tappa . Cunfratì tutti i costi chì apparìanu in l'installazione cù putty. Quandu l'articuli sò stampati nantu à u tettu, avete bisogna à stà una ribbon-serpyanka (cum'è una fendu a gasa) è torna una caminari nantu à a superficia cun putte.

Dopu l'ultima tappa pudete decorate u ceppu à a vostra discrezione. Pudete esse pasting with vinyl wallpaper, painting o even whitewashing. In u futuru, a superficie senza prublemi ponu ripigliatu è cambià u so design.