Cucina macedonia

A Macedònia hè famosa micca solu per i so numerosi siti turchi è belle ( Skopje , Bitola , Ohrid ), ma dinò una cucina cusì excellentu, a furmazione chì si tenia annantu à parechji seculi. Ci ponu esse nutati chì assai platti in i paesi balcani hannu una ricetta o un nome similari, ma ci sò tradiziunali piacenu maculate chì ùn sò micca truvati in nisun paese in u mondu.

La cucina macedonia evuliva sottu a influenza di u regnu o vicini turchi, bulgari, grechi, serbi, chì fècenu u so propiu rijustimentu. Hè da questu chì a cozzione naziunali di Macedònia s'hè addivintatu cusì pocu è diversa, cù interessanti decorazioni di e tavule è u so serve. Se ti piace pruvate e cose, è appena teni un saputu di manghjà, vi assicurà à vinu quì à pruvà una cucina simple, ma assai platti savurosu è nutriti, a maiò parte di chì pudete pruvà ancu in u restu di l' hotel .

Light snacks

A principale principale di a cucina macedonia hè u diversu usi di ligumi è frutti, legumi, furmagli (a più frecu hè brynza). Dite infurmazione di e ricette di a cucina macedonia è di piani liquidi, chì avete pruvatu mentre in queste locu.

  1. Salad "Aivar", i cumpunenti principali di i quali sò babbi, tomate, paprika, agliu, u salinu. Per ochju l'usu d'oliu di girasole.
  2. L'"insalata di vendita" hè preparata da una misura di pumati, pepini, pepite, oliu, furmagliu (hè chjamatu furmagliu da Chep), cipudine è aromi.
  3. "Tarator" hè un relative vicinu di l'okroshka russa. Questa hè una soppa fredda, preparata nantu à u iogurtu cù l'aghjunghjule di cucumari, nocelli, alivi, tutti tipi di verdura è spezie.
  4. "Urnebes" hè un aperitivo di u furmagliu cut in una certa manera, piccante è búlgara pimenta, cunperta cù una mistura di spezia.

L'aligria di e carne

Un pezzu lumicinu quellu è ghjè l'u tempu di platti di carne, chì sò tanti in cucina macedonia. Diciami di i più delici.

  1. "Scar" - carne nantu à a grill. Varietà di cicati: pilecko, yagneshko, pigsko, chì currispundenu à i platti da carne di pollo, cordellu, carne di porcu.
  2. "Burek" hè un tarri multiplu, i cumpunenti principali di quali sò furmagli è carne.
  3. "Chebapi" - salle di carne di maiale o carne, in u quale aghjunghje i civoddi è varietori.
  4. "Kefintya" - mandonguoli con carne e legumi.

Pratiche chì sò amatu pè i turisti

Ci dugnu chjamati i pranzi chì sò più spessu urdinati pè i visitatori, chì venenu à i ristoranti macedoni.

  1. "Pastramka" - truite d'Ohrid, furnite da securità da ricetti antichi.
  2. U "Poltni pepperki" hè una pezzante búlgara farcitura di carne cù l'aghjuntu di spices.
  3. "Meso Rurali" - ragout "in modu campagnolu".
  4. "Turley Tava" - carne, sicchi cun legumi spezii.

Comu supporta à i platti principali, i macadamini spissu apprintevanu vegetali, fate rossu o fettuccine d'ova, fritte patate. A tassa in a famiglia macedonia hè cunsiderata vanda si ùn hà micca pane, furmagliu, verdura fresca. Una funzione distintiva di tutti i platti di a cucina macedonia sò a quantità enorme di spezia aghjunghje à elli, chì li face abbastanza spese. Per quessa, quandu pruvà una platti per a prima volta, ùn hè micca ghjallu, per cumincià un bocciete o ghillezza.

Desserts

Dopu un cori salutariu, vogliu un dulce! Ùn avete nigatu questu quì, in più di a cucina di Macedònia hè ricca in una larga varietà di desserti, chì sanu à u gustu esigenti di u dolce.

  1. "Bugac" - pie made of puff pastry, cù fruttu culacciante è crema.
  2. "Lucumades" - donuts cù meli, zuccherinu è cani.
  3. "Kadaif" - un postu dilicatu, simili à i vermicelli.
  4. Slatko è Zelnik sò cunfitturi fatti di frutti è baga.
  5. "Sutliyash" hè un pudding di dulce, fatta di u risu.

Tuttu per rigalu

A maiò parte di i Macedoniiani anu drentu u cafè più diffecimentu, in u quale ponenu u zuccherinu è a crema. Ùn si pò micca esse menu dispunibule in i tipi di tè chì i locali prefettenu di bevici cù l'aghjunzione di u meli. Moussu di frutti è di bacca è zucchii freschi spressi sò ancu populari.

I amate in alcuni licenziati lucali, in particulari a biera, sò stati valutati da i birrerie lucali "Skopsko" è "Zlaten Dub". I vini bianchi in cantine Macelleria ùn anu micca a distribuzione propria in Europa, mentri si sò distinti da u so gustu esvitevule è i prezzi bonificanti. U vodka rakiya hè stata fatta cù i fanni di spiriti. Pò esse u biancu è u biancu (u culore dipende nantu à a tecnulugia di a pruduzzione è a forza) è hè preparatu da pudessi, codici, uva, pere, albercelli è pezzi. Macedonii ùn avè micca cunsigliatu di u rakiya di cunfruntà cù una alcoólica, cum'è a mutazione resultanti pò discepisce a mente di u omu più forte.