Adele torna à u grandi stadiu

Adele hè un cantante inimitable, chì a voce pò chjelu ogni scènere. Questa ora per tutti i so fanni preparava una nova bona nova: a zitella ùn solu ritene à u grandi stadiu, ma hè ancu preparatu per l'alliberamentu di un novu album.

Hè nutata chì a stile di 27 anni fa vidiri l'attuali un pezzu di 30 segni da una nova cumpusizioni musicali sottu u misteru di u nome "Hello", chì hè statu iniziatu durante u paesu cummerciale di u X-fattore britannicu. Dopu quì, e rete suciale sò stati abbandunati di ripotificà di registrazione chì infurmanu chì u ligale Adele torna.

Perdu qualchì un discu novu

"Hola, sì, sì, mi sia. Speru spergu ancu chì vi cuntintate di vedà, ùn importa ciò chì, ancu dopu tanti anni, "Adele canta in una voce melodica. Chì pudete dì, ma i celebreti sapi comu intriga. Una cosa hè cunnisciuta per certi: u 20 di nuvembre sparghjerà u discu. Avianu più fideli ùn anu micca dettu qualcosa, nè quale nome l'album prughjettanu, nè cume canzoni seranu nclusi. Inoltre, tuttu hè cusì classificatu chì micca esaminà campagni di PR s'impegna per sustene u novu album.

Sicondu insiders, l'apparizione di un novu recordu duveranu qualcosa sorpresa bellu per tutti. Inoltre, una tempesta dopu una longa calma a necessità per esce fruttu staggering.

Ùn serà micca superfluitu chjaru di scurdà chì questa "terapia di shock" hà cunflittu cù successu per Beyoncé.

Leghje ancu

Mentre chì tutti i fanelli vivenu in anticipazione di l'aspettu di quarchi novu è grandiose, i rapprisintanti di l'stella è Adele si stà in silenziu. A strada, a celebrity anu persu à parechje in i rete soziale. L'ultima regia chì hà fattu in Twitter hè data di u mesi d'aostu.