Hairstyles moda - autunno-invernu 2015-2016

Per i so mudelli à i mostra, i pruduttori famosi raramente selezziunate alcuna pila cumplicata. U 90% di quelli sò tutti i stessi nodi è fasci, colti è torcia, solu un pocu più caratticu, cù un torta. Perchè ùn piglià un esempiu di elli? Questi modishii di moda in u vaghjimu d'invernu 2015 cumprianu perfetta à u stile di u travagliu, d'uttellu, adattatu per un findi o ancu per una occasioni speciali.

Hairstyles - moda tendenzi autunno-invernu 2015-2016

  1. Negligent naches from Badgley Mischka . Una fattura interessanti di sti hairstyles hè chì a parti suprema (l'una nantu à a cima di a testa) hè visualmente paretada a babette, ma i capelli si sò stati solluminati à u stessu tempu. A piuvita comesa à una distanza di 5-7 centimètres da u testa, hè fatta da luz è volumes cum'è possu, è hè bè fissa cù vernice. I fronti di fronti anu da esse sbattuta nantu à u partitu, ma micca troppu profondità è stabbed cun un capelli di capelli beddi. Da a volta, pudete decorate cù fiori decoratori.
  2. Naturalità è longu capelli di Chloe . Chloe di u Disegnatore questu annu era solu per a natura. L'imaghjinate cù un capeddu fugliu flussu, senza perfettamu lisu è ironatu, ma, à u contru - cù l'onda luminosu quì sottu, sò beni cumminati cù minimalismu o boho-chic. Ùn si scurdate micca chì, sè stessu vulemu vèstinu i vostri capelli, stanu bè bè cuntinuati, cù prudutti ricerchi.
  3. Nodi conchi di Dolce & Gabbana è Fendi . U duet di disinfettori, cum'è sempre chjamatu una ode à a femminità in u spettaculu, hà apertu u culu di u cignu, una scatteratura di pietre preziosi nantu à u pelli di vio l'ombra naturali. Se l'imagine di Dolce & Gabbana hè di u vostru piace, decore u nuddu pocu annantu à a corona cù una oraghjina ind'a forma di arcu, foglie o fiori. E staggione di moda per u vaghjimu è l'invierno 2016 in Fendi hà vistu più sportiu. I so nodi sò colapsati ma era assai pulitu, ma strittu.
  4. A buccia di Michael Kors . Negligenza è naturalità - queste sò i tendenzi principali di i capelli in u vaghjimu-invernu 2015-2016. Couturier americanu facia i ciuci à u minimu minimu. Forsi, questu ùn hè micca assai piacevule, ma hè pussibule di sustene l'imaghjini di una cumerciu, una natura nurmale ordinale, creativa.
  5. I braccialetti di Lanvin . Fashion House Lanviv hà dichjaratu chì u brocade, piume è un colpu longu di furanu sò abbastanza per u viscuvaru per capisce tuttu u rinforimentu di l'imaghjera, affinchì i capelli di i so mudelli sò stati braccialamenti in i treni più ordinariu, pugnale.
  6. Feminine "Malviny" Valentino . Hàvitu per tutti l 'addevu di ghjuvanotti in l'annu novu si deve esse fattu cù l'aiutu di dui treni fini, chì sò tenevamu in unu. Cusì, u longu pilu soltu ùn interferiscenu micca u travagliu. Per un casu speciali, pudete piglià bèie latte più grossu, torce cù un bonu bonu, è in u so fondu, u colpu sanu, torna, sarà strapatu in 5-7 cm d'un spicelet classico.
  7. Disghennii fasci di Vera Wang . Hairstyles for autumn-winter 2015-2016, chì u designer americanu suggeriu, paradoschicmente, datu a so specializazione in vestiti di cunzadenza, sò surprisingly adattate per u travagliu di ogni ghjornu. Nisun maniche è fiorezza - tuttu hè caru, rusticu, cù cunsiglii fendu fora in ogni direzione. U fasciu hè coltu in a regione occipital.
  8. Wet styling in Stella McCartney è Alexander Wang . Per ghjunghje u stessu effetti di i capelli umdi, avete bisognu di scurdà di u secadori di ghjustu, ma aghjunghjendu assai spuma per stile. Sè à l'extravaganza di Alexander Wang, cù i so fille sòlidie è di a slick, cum'è sè sceltu di l'acqua, ùn sò micca pronti pronti, da puderebbe sceglie i capelli in una cuglia, com'è Stella McCartney. Vi pare u bellu ribellu è duverà freschezza à tutte e to visu.