Lupine - pianta è cura

L'Lupine appartene à a famiglia di legumi, hè annu è perenni. Florimentu di u Lupu accuminzare à u primu istati. L'inflorescenza alta, brillanti, sò parechji fiori, assai simili à i fiori d'arba. Venenu in una varietà di culori: rosa, russu scuru, biancu, blu, viole è ancu tri-culore. L'altru lavagna cresce à 50 - 90 cm. Questa hè una pianta crescente, chì traspensa l'ombra è a gasoinzione di gasu di l'aria. A so scursura hè cunsiderata fragilità, cum'è l'arbuli hanu bisognu di aghjurnà ogni 4-5 anni. I frutti di lupine sò babbi, chì sò in seguitu utilizati pè riproduce.

Lupine perenne: cultivà è cura

Piantate un Lupine perenne apposta per ogni terrenu, ancu a sabbia, ma se si fecundata è di qualità, crecerà più megliu. Se si pona nantu à un terrenu asciuttu, serà necessariu di fà calce per disattivà.

Per fioru lupine era più longudu è abundante, deve esse pittati in un locu assulanatu, ma in a penumbra a fioritura fiurà.

U statutu hè necessariu un regnu raru, ma abbundante, in particulare in un verdu secu.

In u primu annu dopu a trisoru, un Lupininu longu hè dettu mantenimentu semprici: a scorregaria pericienta, a eliminazione di e bramosu è l'applicazione di fertilizzante di fosfate-potassiu in a fini di l'estiu. L'Lupine ùn ùn dà inflorescenza in questu annu, forme un pagottulu potenti.

In a primavera di u secondu annu, fertilizzanti minerali sò aghjuntu à 1 m2 di 10-20 grammi di superfosfatiu è 5 g di cloruri di potassu. I parcorsi cultivati ​​ùn anu aghjustatu per prurrogne a vita di l'arbulu, cum'è u pesciu di l'arracenu s'innàlzanu è a parte medievale di l'arbulu accumincia a muriri.

Tutti i quattru anni, in modu di priservà a decurizazione di i fiori, hè necessariu di rimpiazzari i vechji cù i ghjovani.

Per a furmazione di u lupine, hè necessariu un refuggiu per l'inguernu.

Lupinu annuali: cura è travagliu

Un lupinu d'una annata hè tolleru à u crescenu nantu à u lettuce, di terri fertili. Demu questu moderatu. In u vestitori obligatori ùn hà micca bisognu, ma hè pussibule di furnisce in muniti minerali murali. I rigioni particularmenti, cumu per cura di Lupine hè duvutu: riabilimentu puntuale, cuddientu, liggeru quantu necessariu è cutting off the fallished inflorescence per continuà a fiuritura.

Lupine: Riproduzione

Ci hè parechje manere di multiplicà i lupine: da e semi, dividendu rizoma è cuttings.

U cultivatu di e manni d'altri lupini perenni è annuale ferma bè, ma puderete sapè chì stu modu di ripruzione ùn conserva micca u culore di fiori.

Cumu cultivà i lupini da e manni:

Longu Lupinu

Lupu d'un annu

Per definisce quandu si prupone e so sperite à sapè:

Per a ripruduzzione per riduzzu dividanu trè o quattru anni d'arbuli di Lupine, tk. sò rapidamente formati roselli laterali.

Cuttings pè a ripruzione sò coltu in primavera da a rosetta, è in l'estiu - da u spicurallu cù un pezzu di ràdica. Sò posti in piaghja aridata in un locu ombreu. In 20-30 ghjorni, quandu i scogghi anu radiche, facianu un traspurtimentu di lupine à un postu permanente. Tali pezzi pòbbenu foglie in u stessu annu.

Lupinu: malatii è pesti

A principalità di u lupine hè antracnosa, perchè u trattamentu anu da esse fungicidi: mikal, ridomil è arceride.

I pesti principali di i lupini annuale è perennifichi sò puliti è noduli. Se si trova una infezzjoni, preparazione speciale deve esse usata per tumbà queste peste o acqua di l'aziò.

L'Lupine hè interessante per i giardinarii ùn solu per un pruduttu senza preputenziu è di bella fiuritura, ma dinò per l'arricchimentu di u tarritoriu cù u nitrogenu è a purificazione da l'agenti causattivi di e malatie è i peste.