Perchè u Principellu George in qualchi tempu chì pò esse vistutu cù shorts?

Avete avete chì u Prince George, di 4 anni di età, stà bellu aspetta un spartanu? In ogni tempu u zitellu ùn cammina cù i ghjinochji chjassi, in shorts, è ancu senza cunte. Ricerà in a pubblicazione "Harper's Bazaar" apparìu materiale curioso, chì risponde à sta pregunta.

A repertoriu britannicu Harper's Bazaar hà rializatu una ssa minima storia prima di questu mese. L'assistente fù chjamatu da l'espertu in Etiquette William Hanson. Grazie à ellu hà sappiutu a scopra i seguenti - a ropa di u ghjovanu prince sò un tributu à e tradizione britannica:

"Hè cusì in inglese!" U fattu chì i pantaloni - questu hè vestitu per l'adulti - i omi è i adolescenti, è i picciotti sò spessu vistutu in shorts. Questi robbi sò un tipu di marcatura. Certu, tradiziunali si cambienu pocu, ma i pantaloni largu longu à u zitellu sò ancu un signu di appartenenza à a classe media. Intende ancu chì l'aristucratici, nè nobili, mai vanu à cunfundassi cu a classe media. È a duchessa di Cambridge ùn hè micca escezione.

A continuità di e generazione

Vulete a prova? Fighjite i ritratti di i figlioli di i prìncipi Harry è William! Fighjine chì i figlioli di a Principessa Diana fighjenu precisamente i stessi pantaloni chiacchiati cum'è Prince George.

Leghje ancu

L'expertu aghjunghje chì a classi superiore britannica anu sempre tradizioni sacrificati sacramente, è secremente hà sappiutu aristucratici contra u sughjettu di altri citadini di u regnu.