Cumu trasplante in u vaghjimu?

Evergreen thai si pò esse un adornu di ogni giardinu o picculu pianta vicinu à a vostra casa. Questi arbusti bellu è arburi sò assai populari in ghjardini, cù a so aiuta per creà serpenti. E si avete bisognu di trasplante thuja in u castagnu, vi diciaremu cumu fà cumu.

Selezione di u locu è u timing di trasplante

Sì avè intendente di moviri a pianta à un altru locu in u castagnu, pensemu chì u tempu ottimali secondu l'intermediu di settimana di settembre. U dopu trasplante ùn hè micca indelicatu, postu chì hè necessariu di a raiska in un novu locu per passà tranquillamente è per micca perì.

Ricumpendemu averebbe più attente à l'scelta di un locu per trasplantà l'arbulu. Invece chì sta pianta hè unpretentiosa, ma credi bè è ùn difesa solu in e siti chì sò bè ​​luminati. Oghje per i arbusti ùn si pò accade. Questu hè probabbilmente u cumpletu principali per u situ di u futuru. In quantu à a qualità di a tarra, u tuya pò cretà nantu à terra soddy, loamy e peaty soils.

Cumu trasplante in u vaghjimu?

U fossu hè scupiutu secondu u grandezza di u sistema radicali, ma a prufundità hà da circa un metru. In casu di trasplantà parechji volti, a distanza trà i misurà di piantaghja ghjunghje à ottene 60-100 cm. Se si in u loricu u latru hè pesce, ricerghje chjardu una capa di drenaje annantu à u fondu - u brique, foglia dilata, pebble (petra trituatta). A terra pò esse mischera cù una picca calda di sabbia è turfata è spedinu nantu à a catene di u bacinu. Pudemu a piaghja in u pitò per chì u codice di l'azurianu hè situatu exactamente à u livellu di a superficia di a terra. Se tu portanu u vostru Thuju da un locu à l'altru, quandu scorri à l'arburati di l'arbulu, hè megliu esse un borgu di terra. I radichi di a pianta sò stati ridificati è cummigliati da a terra, da u tempu à u ghjornu chì pisamu. À a fine di u travagliu, ferma questi l'acqua e stufa è copre .

In u futuru, u trasplante è u manutenzione di tuja assicura un regnu puntuale è fertilizante cù fertilizanti, chì aiutanu à migliori per surviglià u cambiamentu di u locu.