A pastizzata d'Alessandria per pane hè una bomba!

Molte amatori ùn si rifiriscenu a preparazione di pasticceria casani, perchè anu cunsideratu questu casu massa incruciate è esige un bagagli sali di e cumpagnie culinarie. In fattu, a massa ùn hè micca faciule fà di u travagliu, per a quantità di magre in u mo, ma sempre definitivamente justifica tutti i vostri sforzi cun u risultatu impurtante, assai distinta da u pasticceria per a megliu. Ci sò avè parmetterà altru ricetta per a prova di Alessandria per e pasticceria di Pasqua - hè solu una bomba!

Receta di massa Alexandrine per u pasticceria

Cum'è qualsiasi pasticceria regulare, u pastellu nantu à a massa di Alexandra ferma essa assai oliu, funnendu à a bocca, ma à contatte assai assai sò un fugliu densa.

Ingredients:

Preparazione

Opari per questa prova hè preparatu da secunna una tècnica in più strana. Nzinu cu zuccaru, latti e levitu, duranti i 10-12 ans, avete bisognu cù u ochjuli cunfittati è a soia sliced, è perchè cose cun bellu cù i primi sete ingredienti, è si ponu in calore per tuttu a notte.

Prima di imbulighjarà, piacenu un tastu cun una poca cantità d'oliu vegetale, bisognu à chjudarà e so mani mentre di travaglià cù una pasta peggy. Dopu, pour a farina in a cucchiaia, aghjunghje vaniglia (o altru perfume), circa una cullizzioni di salitu è ​​farina. Agite a pasta durante almenu 10 minuti, dopu à quale hè mandatu per un segundiu prova per una ora è media addiziale. Avà ùn ferma solu di cocchi cucire di Pasqua, per questu, hè divisu in forme, cumprà l'ultimu in un terzu, è dopu a pruvenzione hourly per esempiu, pudete adupirà 180 °.

A ricetta pè a pastizzaria d'Alexandria per u pastore di Pasqua

Questa versione di a prufilma Alexandria différie di l'antica cù l'airiness di u so mulinu, perchè per l'amatori di i pasticcii "lazzarici" sarà perfetta.

Ingredients:

Preparazione

Prima di imbulighjarà, l'oliu hè purtatu à a temperatura di l'ambienti è tagliatu in pezzi petite. L'oghje (e gambelli) batteci cù u zuccheru è u levitu hè incubatu in u latto cálido. Allora tutti i cumpunenti preparati sò mischiati è l'opara hè abbandunatu per una prova di circa 10 ore. Quandu u opara si sviluppa, pour una mezchea di farina, salinu è vaniglia à questu. Aggiuncenu frutti cunfittiti / raisins è fugliate bè. A pezza finita hè spargugliatu nantu à i moldi, incullà cù un terzu, è poi di a pruvà di una ora è media. I cunferenzii avvicinati sò furnuti à 180 gradi finu à scalzar (u tempu depende da a dimensione). Tagliolini di Pasqua cunfurmatu à a vostra discrezione.

Massage Alexandria in u panificatore

Ingredients:

Preparazione

U latte preecece pocu, è portanu l'oliu à a temperatura di l'ambienti. Mandate tutti l'ingredienti à u tazzu di u pani, è pour pasciplide in u compartmentu di frutti (se ci hè unu in u vostru articulu). In seguitu, fate u modu principalu, fate u lume o di culore mediu di a crosta è a dimensione massima di u pruduttu. Doppu u pasticcii pò esse smeghjottu finu à u sonu di u sonu, dopu à quale hè stata abbandunata per 20 minuti in a tazza di u dispusitivu, è palesa chjaru in tuttu rinfriscenu nantu à a retaglia di prima u glaze.