A dea Athena - quale s'assumiglia è ciò chì patrona?

A mitulugia greca antica hè assai brillanti, perchè i parechji dii è di divinità rapprisentati in ella. Unu di i rapprisentarii straordinaria hè a bella dea bionda dea Athena Pallada. U so babbu, nimu altru ch'è u diu supremu Zeus, u maestru di u celu. In a so impurtanza, Athena ùn hè micca inferitu, è quarchi supiriori à u so u so babbu pratiche. U so nome hè immortalizatu in u nome di a cità greca - Atene.

Quale hè Athena?

L'apicultori di Atena hè chjinata in sicreti, da u testu di l'antica funzione di "Teogone" seguite chì Zeus hà amparatu: a so sàvia, Metida, dà nascita à a bona filla è u figliolu. U rulu ùn hà micca vulutu dà e so rimane à qualchissia, è inghjola a so sposa embarassada. Dopu, dopu avè sentitu un forte malu di passione, Zeus hà dumandatu à Ddiu di Efestu per fà un attaccu cun un marteddu nantu à a testa - perchè a dea di a guerra è a saviezza vede in tuttu u so armamentu. Pusendi l'estratèggii è i tatticà di guerri in ghjustizia, Athena fici successu è hè ancu a patrona in parechji tipi d'articuli:

Ciò chì vene Athena s'assumigliava?

A dea greca Athena hè tradizionale illustrata in una spurtazione militari, cù un capu majestic in a so manu una spear chì brilla in u sole. Omeru, l'anticu narraduri di u poema epic "Illyada" detona Athena cum'è una stonda, cù una sguità attraversata, chjesa di putenza in armatura d'oru, a bella, ma "Virgine" di corta dulce ". L'artisti ripurtava una dea cù un rilevu pupu, pensativu, in un capu longu (chjuc) o cunchiglia.

U simbulu di Athena

In a mitulugia, ogni ogghjettu di a ropa, u sfondate à a so divinità hè replete cù simbolisimu differenti, chì hà un significatu sacru. Sti archetiphi sò u ligame trà e persone è dii. Sapemu sti sìmmuli, in a memoria di a persona , l'imaginari, cù quale pudete identificà un caratteru. U simbolicu di Athena hè facilmente ricunnisciutu:

Numismati Atenas

A diu antica greca Atena era cunzidiratu una virginita casta, Eros hà innocu a petrazioni di a so mamma Aidine di Afrodite per fà affruntà à l'Atena di l'amuri, perchè era temutu ancu di passà passatu per l'aghju cura di a dea. Inoltre, i gioia di a maternità ùn eranu micca stranguli à Athena è hà risuscitatu i figlioli adopti:

U mitu di a dea Athena

A mitulugia greca antica descrigui dii chì sò cum'è e persone: l'amanu, odià, cercanu u putere, anheghjenu per u ricunniscenza. A miti interessanti di Athena, chì Cecrops, u primu re di Atene, ùn pudia decide chì serà u patronu di a cità. Atena è Puseidonu (u diu di l'uceanu) principiavanu di discutiri, Cecrops invitò i deuses di risolviri a disputa in seguente: invintà l'ughjettu più ùtule. Puseidonu sculpite una fonte d'acqua cun tridenti, Athena frotia una lanciata in a terra è un oliu cumparatu. I voterii di Athena, omini per Puseidonu, cusì Atene avia duie patruni.