Card Purse

I tarritorii plastichi ùn hè micca ghjustu annantu à l'usu, ma hè digià difficultu per parechji imaginate a so vita di u ghjornu senza elli: crèditu, debit, discount. Sò cusì cumu à usà. E sempri, cù l'avventu di i carti, un novu accessariu novu - una purse per carte - hè stallatu in una borsa di donna.

Wallet cù u card compartment

Stu metudu di carte almacenamentu hè assai populari, ma ùn hè micca u più sicuru. Dopu tuttu, se ste rouge o perde una purse, perde tutti i medichi di pagamentu, chì ùn saranu micca se mantenite e carte siparti di u cuntrollu. A purse cù un cartulare di cartula hè un purtaghju ordinariu, in u quale aghjunghjenu borse extra per parechje carte. U so numeru è u locu internu di a purse pò varià. À questu compte, ci hè una quantità numerosa di solu solu di designu.

Carte di donna

Difatti tipi di billeterii per i carte di creditu sò stati prisentati da parechji disinfestanti. A maiò spessu si parvenu un librettu petite nantu à u buttone, in quale ci sò dispunibuli stampati di plastisuline particulare chì i carti sò inseriti, o cum'è una purtaghju ordinariu, ma di più fino, chì ùn hà micca uffizii per i bills è muniti, è ci sò solu cumparazioni di spaziu di carta. Stu metudu di almacenamiento hè cumplicatu, postu chì u spaziu in u casu hè liberatu, tutte e carte sò in un locu, è ancu un numeru di sacchetti permette di cada cardu esse situatu in una cellula separata, chì simplificà a so ricerca in a tenda. Pussicidi per carti sò fattu di cuir, imitazioni di cuir, suede, tela, plastica, è ancu metale, è sò stati ammustrati cù tutti i spezii d'accessori, sequins è buttuni.

Quandu sceglie un purse per carte di creditu, avete averete bisognu di u vostru uriginale generale individuale è sceglie un mudellu in sicretu. Un tali accessoriu devenu ancu bè cù stile cun una borsa per u soldi, cumu si spessu anu da esse tata da a borsa. In quantu a scelta di culori, puderete sceglie un mudellu altru, tone in tonu o in generale, fatti di u stessu materiale cum'è a purcura per u dirittu, o, perversi, sceglie un mudellu chì cuntrastà à culore cun ellu.