Color di i gatti britannichi

I misgi sò veramente sorpreneur. Sò cativati ​​da a so gràzia, a ternità, affettu è, bellezza. È ogni razza di questi animali magnificu hè unicu.

Una di l'spezie "più culurite" di i nostri amici amici è u cat britannicu . Arcuni rapprisintanti di questu colore di lana hè predeterminatu da a natura. Ma a maiò parte di elle nascenu grazie à i sforzi di criatori. Oghje ci sò circa cinque centu per i culori di i misgi britànnii, chì no caraterèghjanu micca solu l'ombra di a lana, ma u culore di u nasu è pads in paws. Hè pussibule annunziate qualchi tipi di colori di i misgi britànchi per un tempu assai longu. In questu articulu, avemu da fà scopre à parechji gruppi più cumuni è unichi.

Cari rossi di i misgi britannichi

Ci hè parechji gruppi di sti animali, chì sò uniti da una funzione di u culore di u mantellu. U più cumuni per noi hè u coru solidu di i misgi britànnii. Questa hè una pigmentazioni uniforme è uniforme à longu u largu di i capelli. Nti tali misgi, l'ùacchi sò normalment aranciati o cobre, certi casi sò blu.

Un altru tipu di culore di i misgi inglesi hè cunfrullata . Eccu, una cumminazzioni di spots multicolori predomina, chì sò "scattered" à u longu in u corpu in proporzioni ugguali. I catuzzi di Tortoiseshell possu chjucu, marroni è biancu in tuttu u corpu, in armuniosi cunghjenu cù sfumaturi di russa (nantu à a bocca).

I culori di colori di i corsi britannichi sò distinti da u fattu chì u pigmentu principali hè presente solu nantu à a parti suprema di u mantellu, o ancu previamente 4/5 di a lunghizza di u capeddu. Cusì casi sottu forru biancu è, vicinu à i tonalità di culuri negru create sensation of a certain "haze".

U culore di i chinchilla di i misgi inglesi hè carattarizatu da una distribuzione in u spetuu di u pigmentu nantu à a lana. In u casu di "chinchillas" solu 1/8, certi volte 1/3 di tutta a longa di i capelli hè stata rapida per una pigmentazioni à pettu maiò notevili (glossu).

Un culore rossu di u cataloicchio britannicu, si distingue per i so chjucchii arghjintini è roziate.

U culore di culore hè ancu assai attrattiva. Quì, i marroni fioru "spichi di culore" nantu à u fogghiu, u pane, u sceccu, u nasu, cuda, cuntrastanti cù u culore di lu pilatu.

U culore bicolore di una catata britannica hè una maravigliosa combinazione di dui culori. I manoli di culori neri, beige, oxidati o cossioli nantu à un fondo biancu, grisgiu, di latti sò sempre assai brillanti.

Un altru tipu di culore di i misgi inglesi hè tabby . Quì u decoru principali di a lana hè un disegnu, perch'elli si sò chjamati "figuras cats".