Bufo di scherma di borsa cù i vostri mani

Mobili Frameless hè bonu in què pò esse particularmente còmicu per esse stallate è ogni membru di a famiglia in a caduta hè cusì cumplicata. U bufanu in a forma di un saccu diventa assai moda da qualchi anni fà. Cumprate questu puderia solu nantu à siti in straneri o in salone di moda mobili. Ma avà più di più di più impresosi si pruvendu in a fabricazione è a risturazione di u mobili. Allora perchè ùn cunzidira micca un coppiu di lezziò simplici nantu à a cugliera di un pianu di assicuranza .

Cumu fà un borsu assicurante simplice?

Per fà una sacchettu in una versione simplice, avemu bisognu di duie taglije di tela di diversi culori, u più densu, serpente è filler. À u teatru, pudete sceglie i sfarenti scelte, hè dispunibule per piglià un corpu abbastanti forte è persistenti.

  1. Pigliemu dui pezzi di tela è tagliate da e muntagne in forma di rectanguli. Allora aghjunghje face à fronte.
  2. Ci ponu raggruppani in i lati longchi. Hè desirabili di sceglie u puntu più velozzu è u minimu di una dimensione passata, postu chì i costi sò deve esse assai forti. Ùn si scurdanu di u bordu di processu.
  3. Pusonu dui linii longu à u lichrimi longu di i dui banchini, ma ùn anu micca esse u pruduttu.
  4. In seguitu, avete bisognu à doblegà a travagliu à a mità à u longu battellu, cum'è mostra in a figura.
  5. Avà retiitu circa 180 cm da a punta à u mezu è fate u puntu. Da questu puntu scopre un fillete. Appena passà ghjustu vicinu à u fold.
  6. Comu u risultatu, avete bisognu à un pezzu cù un speditu chjubitu. A fila cutjata deve esse chjara è simetria quant'è pussibule.
  7. A scola sussegwenti di fà un saccu borsa cù i vostri mani hè u travagliu nantu à u quadru. Per fà quì, pudemu stallà una linea in u circondu.
  8. Rice a borsa resultanti, cum'è mostra in u ritrattu.
  9. À u fondu fundale hè bisognu à riparà a serpente è stitch the cover. Prima di riparà a serpenti propria.
  10. Avà si stancu i canteri di u saccu. Sceglite puru u passu più cortu per a puntura per ch'ellu hè forte.
  11. Bonu, l'ultimu puntu di a struzzione, cumu per fà un saccu pezzu stessu, hè di cumpagnia nostra tappa.
  12. Una borsa sulla bufali cun cómoda fatta da e so propriu mani saranu un salottu.

Cumu fà un assicurativu: una opira più cumplessa

Se pensa di decorate a stanza di i zitelli cun una bracera, spieti o dopu ci spuntanu. Per ùn ùn tira micca tutte e granule chì ogni tantu chì lavate è ùn perdi u tempu, valuta à pensà à una borsa dalie.

  1. Tagliemu a tela di u tecido in forma di un rectangulu, cum'è in a lezzione previa. Pudete piglià un pocu quelli chjave. In u nostru casu, questu quì è dui, da parechji tessuti. Pudete piglià più, allura u sillà turnà à esse più voluminoso.
  2. Allora una volta di unu di i chjavi hè una ghjustu culonie. Solu questu ora u cut is sharper. A cima hè più aggradisce. U teatru hè rializatu quattru volte questu tempu, per via chì avete qualcosa di una bola.
  3. Facemuate parechji sputichi, è fate mette in faccia, cumincianu a spresso da a cima.
  4. In tuttu, avemu bisognu quattru setti spazjati. Quandu avemu principiatu à dilà l'ultimi dui parte, inserisci in paralelamente a serpente.
  5. Per assicurà chì u nostru bufanu pò esse lavatu è aghjurnatu in ogni mumentu, cusemu dinò in una manera tappe di pezzi più prezzu. In questu casu scrivemu u cumpimentu, è da quì sopra s'appoghjanu nantu à u quadru di tissuti più brillanti.
  6. Quì pudete fà una schermaa brillanti è eleganti in una sera cù u vostru propriu mani. Se hè necessariu, a parte suprana hè sbulicata è ùn hè micca difficiule di lavà. Cù culori è un nùmmaru di rùbbriche, pudete sempre sperimentate.