Ricette di carne - ricetta

L'entrecotace di valletta hè un pianu terribly, ma ùn tutti ùn pudemu cocilu, perchè avà avemu da parlà cumu per esse strinciate i vignaghjoli. Cuscianu in questu modu, sò ghjucati suculchi è dolci, mentre chì, cumu tutti sanu, i prudutti sò assai più utuli, per esempiu, frittu.

Ricivuti steeci di viteddu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U costruzione di viteddu sò primi lavammi, secchi, è tagliati in pezzi di 3-4 cm. Fiacale cù salini è spezii è si ne svegliate 15 minuti. Intantu, a cipolla hè chjosa in metà ane, è u pumadoru è u to pezzu. In una cazola resistente à caloru, pour à l'oliu vegetale (a capa di u oliu duveria circa à circa 1 cm), disposti li costigliuni, culu. Fate frettu tuttu è aghjunghje l'acqua, perchè ùn cose sola a carne. In un focu petite, fegate i rasciati di circa 2 ore à fà faccioli. Se l'acqua s'hè evaporatu durante a coccia, aghjunghje un pocu più. Puru sbulogiu sfertu assai acqua cun u marghjulu ùn hè micca necessariu. Dopu à quessa, aghjunghjenu i prugne, a pepite è a pepite per altri 20 minuti, durante stu tempu u pimentu sarà di moltu. À a fine di a preparazione di stu pane, u liquidu oghje è si cumprà una salsa chì trasmissu i pezzi di carne nantu à l'ossu. I costi di fogghi stewed cheeses dispostu chè sta ricetta pò esse sirvutu à a tavola bè friddi è friddi. Se ti piace pezzi pizzicati, cun u tomate è a pepite, pudete puru aghjunghjite allo chili o chili.

Costelli vittitivi, stufati cù patate

L'uriginale di sta ricetta hè chì invece d'acqua per suppressione, a cerveza hè utilizata. Sì qualchissia vi pò esse preoccupatu nantu à u listinu di l'alcoolu in u platu preparatu, ùn vi scatate, u smack è l'oliu di a cervela scorri duranti a coccia. Ma u gustu di u platu dispostu hè solu gustativu.

Ingredients:

Preparazione

Scopre u pumadoru cù picculi fette, pomi dolci incù raggi oblongu, aghjunghjenu i verbe di l'aneto è i taglioli, è tagliate i costi 3 cm. In a cassette resistente à calor (ponu utilizà u kozanok), ponenu capi: greens, tomates, pepini, è cusì costigliate. Tuttu tuttu hè chinu di biera è nantu à a stufa. Prima, prima di coccia, ci cocu nantu à u focu altu, invece u calore è u pudeti finu à chì i costelli sò sicchi. Da u tempu à u tempu, bisognu à rimbionà u grassu furmatu nantu à a superficia. Minuti per 20 prima di a fine di a coccia, aghjunghje i pelle è tagliate in gransi pani di patate. Se ùn ci sò micca boni líquidi in a panella, pudete aghjunghje un pocu acqua, ma eccu, ùn esce u megliu, dopu à tuttu, avemu un stufatu di viteddu stofatu cù patate, è micca bagnata. Salt, u pumparu aghjunghje à u gustu. È à a fine di a coccia, pudete aghjunghje l'agliu in a stampa. Servuemu a tavola in una forma caliente. Bon appetit!

Costelli stufi stati cun prunes - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di piacè a prune cù l'acqua fredda è surtite circa una meza ora. Intantu, a meia è secca i costi, i tagghialli elli in bracciu di tombu arbitrariu, frettu cù salinu è friture in l'oliu vegetale finu à a crust d'ore. Avemu bisognu à tombà i costi di vacca - per questu quì i putemu in un pane è fate l'acqua, hè cusì tantu chì i costigliuni sò cumplicati. U stufa finu à a mezza coccia. Puderete prune è aghjunghje l'ova di zuccheru è acqua. Eppusizione sò arbitrarie - secondu u gustu dolce quantu vulete ricerete. Aggiunna un paru di foglie di latte è stufa finu à fattu.

Se ùn voi micca vulete imponente per un pezzu u tempu è i platti, avemu suggeratu chì preparanu ribelli di viteddu in una multivariata .