Absoluitu illuminatu

A maiò parte di noi assucià u terminu "assolutu assolutismu" solu cù u nome di Voltaire è e so littri à Catarina II, è questu fenomenu facia micca solu a vita statale di a Russia è u pensamentu filosoficu di Francia. L'idee di l'Illuminismu di l'absolutismu anu spartu in Europa. Allora chì chì i monarchi anu vistu in questa pulitica com'è attraente?

L'essenza di l'assolutisimu assolutu hè scrittu

In a seconda mità di u XVIII seculu, a situazione in Auropa era assai alarmanti, postu chì u vechju ordine s'hè esisteunu stati, i riformi serii eranu necessarii. Sta situazione influirò a formazione accelerata di assolutismu illuminatu.

Ma induve edità dinle idee è quale hè u significatu di tali illuminazione? L'antenatu hè Thomas Hobbes, ancu a grande influenza nant'à a furmazione di l'absolutismu illuminatu hè statu furnitu da l'idee di Jean-Jacques Rousseau, Voltaire è Montesquieu. Hanu prupunendu a trasfurmazioni di l'entizzioni anu da u putere statali, a riforma di l'educazione, i prucessi giudiziu, etc. A puntualità l'idea principale di l'absolutismu illuminatu pò esse dichjaratu cusì: u sovereignu, u autocraticu hà bisognu cù i diritti ancu i cumercii à i so sughjetti.

In esencia, l'assolutisimu illuminatu hà da esse distrughjenu e restu di u feudalismu, chistu includia riformi per migliurà a vita di i campagnari è l'eliminazione di a servu. Inoltre, i riformi eranu suprattuttu chì crescianu u putere centralizatu è formanu un statu secularly, micca subordinatu à a voce di i capite religiosi.

U stabilimentu di idee di assolutismu illuminatu era caratteristicu di e munarchie cù un sviluppu pocu prumuvutu di relazioni capitalisti. Tali paesi includenu tutti i paesi europei, solu a Francia, l'Inghilterra è a Pulonia. In a Pulonia, ùn era micca un absolutismu reale, chì avissi da esse rifurmatu, edità chì tutti sò reguli da a nubiltà. Inghilterra hà avutu tutte ciò chì l'acquistaltu illuminatu cercanu, è a Francia ùn anu micca capimachji chì puderanu diventà l'iniziatura di e rifurmi. Luigi XV è u so seguore ùn anu capace di questu, è com'è u risultatu, u sistema hè statu distruttu da a rivoluzione.

Caratteristiche e caratteristiche di assolutismu illuminatu

Letteratura di u seculu XVIII, propagandising l'idee di l'Illuminismu, nun sulu criticatu l'ordine anticu, hà ancu parlatu annantu à a necessità di riforma. Inoltre, sti cambiamenti anu da esse fatte da u statu è in l'interessi di u paese. Per quessa, una di e funnamenti principale di a pulitica di l'assolutisimu assolutu pò esse chjamatu l'allianza di i monarchi è i filòsufi chì vulianu subordinà u sistema statali à a ragiò rica.

Di sicuru, micca ciò chì hà travagliatu cum'è filòsufi pruvince in i nostri archetti. Per esempiu, l'assolutisimu illuminatu parlava di a necessità di migliurà a vita di i campagnari. Alcune riformi in questu direzzione eranu fattu fattu, ma à u listessu tempu u putere di a nubiltà fu rinfurzata, perchè era precisamente questu chì era di diventà u sustegnu principalu di l'autocratie. Hè u secondatu a funzione di l'assolutisimu assolutu hè a imprudenza di cunsiquenzi, u despotismu in a rializazione è l'arrogance excessiu.

Absoluitu illuminatu in l'Imperu Rusu

Comu sapemu, a Russia hà a so manera. Quì è allora era assai special. In Russia, a diversità di i paesi d'Europa, l'assolutisimu illuminatu era piuttostu una tendenza di moda, nanzu di una cosa veramente necessaria. Perchè tutti e rifurmi foru sulitamenti solu per u benefiziu di a nubiltà, senza piglià cuncepiente l'interessi di a ghjente cumuna. Hè incù l'alizzioni di l'església, anch'ellu ci era una disconformità - in Russia ùn avia avutu una parolla decisiva da l'antica, chì era in l'Europa Catolica, perchè e riforme di l'erenza purtonu solu split è cunfusione, distruzzioni di valori spirituali, reverendu da i ancestori. Dopu po 'ponu osservà a devaliazione di a vita spirituale, invece, da quellu tempu ancu i lettori spirituali spessu prefessu i valori materiali. Per tuttu l'educazione, Catarina II ùn pudia capisce u "l'ànima russa misteriosa" è truvà u modu bellu di sviluppà u statu.