Lenti - cuntenutu di caloria

E qualessi Taste, ancu e benefiziò à u corpu, portanu a lenticchie per i pusizioni di punta trà legumi. A lentilla sò in nutrimentu da i ghjorni di a Grecia antica, l'Egittu è a Roma. Da ellu preparanu un gran nùmmuru di pratiche, cum'è purcelli di patata, zuppi, insalati, platti, platti vegetali, usati in cofete o stufatu. A lentilla sò ricche in prutini, carbuidrati è fibra. Contene vitamini A, B, E, è macelloni (calcium, potassium, sodium, magnesium , chlorine, phosphorus) è trace elements (iron, boron, cobalt, iodine, manganese, silicone, molybdenum, cobre, flúor, nickel). A media, u cuntenutu calanicu di a lente hè 310 kcal per 100 g di pruduttu. U cuntenutu caluricu di a lentilla nantu à l'acqua serà più menu di u cuntenutu calanicu di stu pruduttu in a so forma prima.

Propina utilità di a lente

A lentilla sò ricchezza in l'acidu folicu è u ferru. 200 grammi di u pruduttu furnisce u corpu cù una preghjudizie di questi sustanziali. Una gran quantitata di proteini permette a lilli à cumpetenu cù e carne è di lattichi. A lentilla avissi da esse usata per disordini metabolichi, ulcera stomacu, ulceru duodenale, colitis, cù prublemi cù u sistema genitourinariu, diabete, in casu di disordini di u sistema nervu. A causa di u fattu chì a lente dilune l'immunità è cuntenenu una quantità maiò di fibra, pò avè un effettu benefizièvule nantu à a nurmalizzazione di u sistema digestivu. Isoflavuni in lenteu sò capaci di suppressione a furmazione di cèl·lii di cancillenti in u pettu. Sti sustegenu ùn sò micca distruttu quandu sò sottumessi à effetti termali. I prughjetta medii di a lenticchie permettenu a so usu di diversi malati crunni è per a so prevenzione.

Lentinu coccu

Prugna da lentilla stimula a migliurà di u metabolismu, rinfrisca l'immunità è nuralizzate a capacità di u sistema genitourinariu. A lentilla pò digià digià digià. Per piacerebbe cumplitamentu, serà abbastante per fà u coccu per 40 a 70 minuti. U gustu dilicatu è piacevule di lentila ùn vi manca d'indifferenti. Dopu chì l'lenticuli sò purtati à un state di dispiacchette, ferma più di a mità di tutti i so vitamini è minerali. U cuntenutu caluricu di lentila hè di circa 111 kcal per 100 g di pruduttu. In generale, u cuntenutu calanicu di a lente à a forma pronta ùn deve solu nantu à u metudu di preparazione, ma dinò in a varietà di lente.

Lenti russa

A lenticchie rossa anu parechje caratteristiche. Questa varietà hè moltu più veloce di u restu, circa 15 minuti, è ùn hà micca una cunchiglia. Era di sta varietà chì a famosa sopa biblica hè stata fatta. In certi paesi hè a lentila rossa chì hè cunsideratu simbulu di benessere è di prosperità. U cuntenutu caluricu di a lenticcia rossa hè di circa 313 kcal per 100 g di pruduttu.

Lenteilla Verdi

I lenti verdi eranu stati fora in Francia. Da ellu preparanu i platinà è aghjunghje l'insalati. Se u lentile verde hè stata curada, ùn si falla micca. Havi un sapori più pronunciatu, cumparatu cù altri varietà di lente. Un gustu spéciale hè datu à l'oliu d'oliu, l'acitu balsamicu è i greens di mustarda. Malgradu u fattu chì a lenti greca mantene a forma, a so superficia hè più piace. Per quessa, questu luggenia pò esse usatu in sopatimi, in secondi platti è in casserole. A lenteja verde cuntene fibra soluble e insoluble, chì sò assai utili per u corpu umanu. U cuntenutu calori di lenti verdi in forma saldata hè circa 120 kcal per 100 g di u pruduttu finitu.

Limitazioni in l'usu di lente

A lentilla pò esse usata per gout, diathesis di l'acidacci uriciclo e di malatii konġunti.