Sansevieria - riproduzione

E multiplicà Sansevieria pò esse in parechji manere: rivolti side, foglia è siparazioni di u rizoma. U tempu ideali per sta prucedura hè a fini di a primavera è l'estate.

I varietori variegati di sansevieria ùn sò micca sprezzati da scorci di stagni, perchè cun sta ripruduzzioni, striese ùn sanu persiste.

A manera più faciule di ripruduce hè da i riutretti: sparghjammu u spargeru è trasplantemu à un puchu sipatu. Per un rapidu sviluppu è a crescita, a pignata hè stata tensata.

Per multiplicà Sansevieria dividendu riduzzi, hè necessariu di preparà un cutidianu filu assai. I dividenu a raghja per chì ogni parte anu un puntu di crecimentu è almenu una rosette chicca di foglie. Pujene a seccione vagnata cù i carbuni è trasplante ogni ziferate split in un pezzu sputicu cun un sustrato arenale. Dopu u trasplante, hè necessariu di limità l'acqua. Dopu chì i pezzi sò stati raffinati, diversi prudutti è foglie sò furmati da elli.

Per a propagazione di foglia, a foglia si deve esse tagliatu nantu à un munzeddu di 6 cm, secondu e seice in l'aire apertu. Allora unu di e rùbbriche deve esse tratatu cù "Kornevin" è hà più indrintu per 2 cm in una mezana di turfi è arena. Assicuratevi chì ùn ci hè micca una forte umiddità, pò assicureghja a putenza. Pusendi i piantini in un locu cale. Doppu l'enraqendu, dopu à 8 simane, i ghjovani rimezzori accumincianu a crisciri

Sansevieria cilindrica - ripruducazione

Questa pianta abbanduneghja à dui metri, in u verde scuro, cilindrica. À a fine di a foglia hè una piccula parte di l'espina, furmata da u siccatu di a punta. Inflorescenzi sò bianchi, cù cunsiglii rosa.

Multiplicazione Sansevieria cilindrica pò esse duoppule in trè manere, scritte da noi prima.

Sansevieria three-lane - riproduzione

"A pelle di serpenti" per i Stati Uniti, "leopardo di lippu" per l'inglesi, "lingua materna" per i Russi - queste tutti i nomi riferenu à a stessa pianta - questu hè sansevieria tri-way. Fuddiva ferma, chì anu ricivutu l'alcuni "ineràriche". Si sviluppa in l'ombra è in u sole, intollereghja perfetta l'abbastanza è u regnu freti. A maiò spessu hè multiplicatu dividendu riizimi.