Chì significarà u prucessu di sangue?

Pujhe un sample di sangue per l'analisi, hè sempre interessante di sapè cumu quale u misteri di a combinazione di lettere è numeri indicanu. Dunque, parlemu di ciò chì significa di pruvà sangue nantu à CEA, quandu hè prescribed and how the indicators are chjarifikati.

Test di sangue di CEA

REA hè un antigen d'embriò di u cungru, un tipu di prutetta pruduciata da l'organi internu di una persona sana in una cantera insignificante. Perchè stu cumpostu hè specificamente necessariu per una persona adulta, ferma un misteru per a medicina. Hè cume chì durante u sviluppu embriognu stu cumpostu stimula u crescitu di cèl·lula.

U teste di sangue per u cancer REA hè indicatu in casu d'oncologia sospettata. In particulare, un augmentu significativu di i composti di a proteina hè nutatu in a prisenza di u cancer. Inoltre, ancu cun cuncintrazione aumentata di l'annunziale, ùn hè micca necessariu di sound a alarme. Spessu a causa di l'indicador stimatu hè a prisenza d'una neoplasia benigna o prucessu inflamatoriu. Hè pruvatu chì a inflamazioni di u pancreas hà l'aduprà u 20% à u 50%. L'usu di l'edizzioni è di u fume di l'alkohollu pò influenzallu significativamente u risultatu di l'analisi.

In ogni modu, l'indicatore CEA in u sangue hè utilizzatu per u diagnosi preco di l'oncologia maligna. Quandu u celu hè mutate, a cuncintrazione di l'antigen ùn crescenu drammaticamente, ma lentamente è constantemente aumenta, chì face possibili distinguisce u tumore malignu da a inflammazione. In più di u càncanu di u intestinu spichju, CEA aiuta à identificà i prucessi di cancru in i seguenti urgani, cum'è:

Inoltre, per a determinazione di a cuncintrazione di l'antigeno embriò di u cungru, u sviluppu di metastasi in u tissu di u sangue è u furu hè spessu monitoratu.

U Sangue nantu à a REA hè furnituatu solu per i diagnostichi. Duranti u trattamentu di u cancer, u prucedimentu aiuta à monitorà. U livelli di dimenzje dimugràficu pò indicà a terapia successista. Ancu dopu à a guariscenza di u cancer, i pazienti sò cunsigliati per esaminà u sangue per sempre, da chì un indicador sopratuttu di l'annunziale permette a deteczione puntuale di rennighghji di a patologia.

Spiega di l'analisi

Hè pussibule definisce per decode u risultatu assicuratu chì un testi di sangue à CEA significa una norma? In questu casu, vi fate nantu à l'indicador medius:

À u listessu tempu, si deve ricordà chì u prucessu di sangue per u caratteristico CEA ùn vi pare u risultatu di 100%. Una concentrazione antigenu sopravalutata solu indica un riscu aumentatu d'oncologia. Sì suspettate una malatie, avete bisognu di passà un diagnosticu currettu. Inoltre, una vascia di cuncintrazione di l'antigenu pò dà una stampa incorrecte si u teste di laboratori hè insensibile à un certu tipu di formazione maligna.

Per migliurà l'accurata di l'analisi, hè cunsigliu:

  1. Prima di piglià un sample di sangue durante 8 ore, ùn manghja micca.
  2. Ci hè cunsigliu per i minàvirsori di scurdà di un bellu costumitivu in i primi 24 ore.
  3. Per mezu di una ora prima di piglià u sangue per escludiri a attività fisica, cum'è l'experientia emuzionale.

Sapendu chì u sangue si mostra in CEA, ùn avete micca fà u vostru diagnóstico. Prima, e cliniche diffirenti pò producirle risultati completamente differenti, perchè parechji mètudi sò usati per determinà l'antigen. Siconda, u risicu di l'oncologia ùn significa micca a presenza di a malatia. Per quessa, avete bisognu di sente l'opinione di u duttore, chì, se ne necessariu, hà da assignà un studiu supplementu à altri abitanti .