Tempi terribili nantu à a putenza di a Russia da Cina sò digià fatti veru!

Hè divintatu cunnisciutu cumu serà a catturica di lu focu di Russia da Chine.

I paesi asiatichi sò pronosti pronti à parlà in l'arena politica di u mondu, è sprime e forti gianti cum'è Russia è i Stati Uniti. Chine cresce à sviluppu specialmenti attivamente, passendu assai soldi nantu à l'armamentu è sviluppu a so ecunumia propiu. Sì, quattru anni fa, a pussibilità di una amminazza amminazzata da ellu à altri stati ùn era micca prese seriu, ora cungìa hè state apertamento.

Contra u telone d 'u putere di u paese astutu di u paese, hè più impurtante ch'è sempre per ricurdà a profezzia astonishingly accurate di famose prufeti, cunvinta ch'è i Cinese seranu sgabbati tutti u mondu.

Prediczioni di Aristocliu di Athos

A guerra frà i dui grandi stati era cusì ovvia assai anni fà chì parechji monumenti è anziani anu parlatu. Chì era l'assicurativa assicurazione chì Chine cumprenda un attaccu traghetti. Schiaeromonah Aristocles di Athos in u 1917 disse:

"Tuttu a Russia sarà una prigione ... U coru di a sgrossa di Russia si saranu à a China".

Inoltre, era sicuru chì l'omenu di questu avvene seranu a cascata di qualche corpu stellari, chì cresce un grande lampu. Contra u telone in fondu di notte inquietanti da l'agenza espacial NASA, pudete imagine chì aspetta per questu avvenimentu ùn hè micca tantu tempu. In u 2020, i so cumpagani prupietanu una seria sulla métrica di meteorite - è nimu ùn hè sicuru chì ùn si puderanu micca alcune a superficie di a Terra.

Chì parlava di Vissarion of Optina?

Elder Vissarion of Optina cumplementatu a prufezia di Aristocli nantu à a guerra, indicando chì quandu averebbe precedutu da un tentativu di rimbarsà u regnu currieru. Hè ovviu chì i Cinese avè da pruvà à appruvà l'minuti minuie di l'abitanti di un paisanu accussì grande, per tentativu di divintà u capu di u regnu puliticu. E nimu sarà surprised by u fattu chì una volta in novu u populu eslavu sarà salvatu ... cù l'aiutu di a religione! L'anzianu cuntava chiaramenti:

"Quarchi cosa cum'è un coup d'état succederà in Russia. Allora i chinesi attaccà. Cumplicaranu i Urali. Allora serà una unioni di Russi nantu à u principiu Ortodoxu.

Prophecies of Blessed Dunyushka

Beatu Duniushka da u paesi di Chudinovo in u 1948, uni pochi di ghjorni prima di a so morte, disse à a so famiglia chì avia avutu chì u futuru di a Russia seria cum'è. Ùn hà micca nome di a data di invasione è hà dettu chì "hè un gran secretu di u populu ordinu". Duniushka hà dettu chì dopu l'arrivu di u Cinese, a famine principiava:

"In pocu tempu in Chelyabinsk, i Cinese vìviri u tè, sì, sì, eddu bè tè. Oghje avete icone, è vinaranu per vede chì un icòmpiu hè muratu in i sensi, è andemu in segretu per precariu. Eppuru campanu à vede chì tutti i vostri fratelli sò mandati à u Nordu, pretzeghjanu è lascià u pesciu, ma quale ùn sarà micca mandatu, dispunibule nantu à querosene è lampade, perchè ùn sarà micca lumine. In principiu, avaranu opere i chjese, ma ùn deve nimu per andà cun elli, eddu custruiscenu assai casi grandi vivi cù l'adduzioni, è prontu ùn ci seranu nimu in cunvivialità, i corsi vinaranu, serebunu sperzati in a strada, è tornammu a nostra forza.

Nikolai Uralsky annantu à i Stati Uniti è a China

Beatu Nikolay Uralsky crede ancu chì ùn era micca i Stati Uniti chì era per temerà chì cunsulidò a gloria di l'aggressore mundiale. Nikolai previsti:

"Tutti sò teme l'Occidente, ma avemu a teme di a Cina ... Chine cresce à i terri di u Sud. È u mondu sanu serà in silenziu. È nimu hà intesu di cumu si cunsegna l'Ortodoxu. In u friddu friddu di e donne, anziani, i zitelli sò stati guidati à e strade, è i suldati chjubesi stallanu in i casali caliu. Nuddu pò esse survegliu quellu invernu terribiliu. Ogni piglia una tazza di morte à u fondu. L'Europa serà neutrali ... L'armate chinesu passanu à u Mari Caspiu. Dopu à i suldati chinesi anu da migliione di l'immigranti chinesi, è nimu pò esse tandu. Tuttu i pirsuni indigminati seranu suttu ".

Pronostico di Seraphim Vyritsky

Hieroschemamon Seraphim Vyritsky puderia vede più ca l'altri: hà amparatu chì paesi pueranu cuntra a Chine:

"Quandu l'Orizzia cumprende forza, tuttu sera inestabile. U numaru hè nantu à u so nomu, ma micca solu quì: sò persone soberbale è duramente persone, è avemu cusì una borrachezza ... Ci hè un momentu chì quellu chì Russa sarà sparitu. Prima hè diventata, è da elli cumandavanu da spiegà a ricchezza ... A so parti orientale hè stata dada à a Cina ... Quandu Chineve voli per andà in più, l'Occidenti vi contru è ùn permettenu micca. Molti paesi saldini contru Rússia, ma si stalla, perchè a maiò parte di a so tarra ".

A russa pò rinvinte dopu a divizia è privazione di tutte e so ricchezza? Schihardhimandrite Seraphim Tyapochkin da u paesi di Rakitnoe in u 1977 hà pudutu scrivene e dettagli di cumu l'affrontazione trà Chine è a Russia finisci:

"U colapsu di Russia, anche a forza è a rigidità di u putere, succede assai prestu ... A maiò dramaticità serà a putenza di a Siberia per a Cina ... Quandu i Cinese cernici di furzà l'Ural in forza militare è vanu à più allora, altri paesi utilizanu per tuttu modu avè impediscenu questu è ancu pò aiutà à a Russia à rifiutà l'invasione da Orienti. A Russia deve dura in questa battaglia, dopu avè pratendu è scuperta pauperatura, truvà a forza di rinammu ... Ma u Signore si lasciarà darrere a Russia quelli terri chì sò stati cambiani ... Questu hè u territoriu di u Grand Principatimu di Mosca. A Russia ùn deve esse ricca, ma ancu hà sappiutu di alimenta.

Sfortunatamente, Seraphim ùn parlava micca una parolla di quantu longa ripigliava a Russia per recuperarla è cullà nantu à i ghjinochje ...