Cunvertimentu furnitu stessu

Chì ghjè più spessu cun l'antica mobili? Questu hè bellu, a ghjucanu. Ma se mette un pocu di sforzu è imaginazione, pudete ripaghjà l'altru mudellu stessu. Ùn serà micca pegunatu di quellu chì hà compru. Ma serà un pezzu diliziu è originali di u mobili.

U prucessu di riflittura di u mobili puliticu cù e to mani hè custituitu di parechji espansione principali:

L'alterazione di u mobili sovièticu per i nostri mani hè un prucessu dilicatu è rispunsevule, esigenti chì u maestru seremendu assai cura. Hè necessariu di pruvà micca di fà dà u produttu uriginale è tutti i so dati.

Cumu riviemu i vechji mobili cù i nostri mani

Vulendu prisentà à a vostra attenzione una classa maestrale, chì mostra cumu ricuze l'mobili stessu. In questu casu, rimettimu u vignaghjolu. Per travaglià avete bisognu:

  1. A pulitica di u vechju vecchiu cumincià cù scumparutu cù una sponge sottumarciata in una solu suluzione chì ùn manca di cloru. Dopu à questu, hè necessariu di sicondu u vestu. Elimina tutti l'accessori in anticipu, per ùn micca interferire cù a limpezza di e superfici di u pettu. Paperpaper liatu bruttu hè bè limpiatu di terra e pilucca brutta. Utilizamu solu cù cura, chì a friczione eteressiva pò danale a tappa di u pettu.
  2. Avà hè u tempu di riparà a nostra cazzera è rimpiazzà i piezi rotulati, se qualchì. Ùn avemu micca truvatu un dettu simili - ùn importa, à u duminiu in u attellu di carpinteriu. Verificate è stende tutti i capelli è i venti. Sì qualchì altru oghje sò oxidati, sustitùtinu cù novi. Se ci sò petite fissure in i palazzi di legno di u vestitariu - fricciate cù cola per u legnu. Grandi frette è fiaschi in u revestimentu di lignu pò esse coperto cù putita, chì deve esse elettu in u tonu di l'arbre. Pirmettisce à u pruduttu per purgarle bè, sofferta è chjuccula cun carta finita fina.
  3. U turnu di a pintura di u nostru dresser hè stata cun pittura bianca. Dopu chì u pittura si secca, pudete puru coperta u vestu cù un vernice mobili trasparenti per creà una superficie bella brillanti.
  4. Se ùn avete micca piace u vechju hardware, sustitùtinu cù un novu, più mudernu. U nostru novu cuscini hè prestu.

Comu pudete vede, righjiglianu u mobili cù i vostri mani ùn hè micca un travagliu cusì difficiulmente, è in u risultatu, avete un subjecte uriginale di u dissenyu di l'autoru.

Respire à l'antica mobili una nova vita è serà una maraviglia aghjuntu à l'internu di a vostra stanza.