Sindrome hypertermicu in un zitellu

Ogni parente sapi chì un aumentu di a temperatura di corpu durante a malatia hè un indicatore di a lotta di u corpu cù a malatia. In ogni casu, ci sò situazione chì a temperatura di u corpu righjunghje 39 gradi è quì sopra u mantente da un pezzu. In questu casu, parranu d'un sindromu ipertèrmicu in un zitellu, un fenomenu carattarizatu da una temperatura elevata di u corpu per una vuluntà di i miccanichi di a termoregulazione è u scambiu di calor.

Sindrome Hipertermale: classificazione

U sindromu pò esse pruvucatu da i malatie infizziosi o micca infittivi (esprimmi, stress, reactions allergii).

Ci sò trè isuli di u sindromu di ipertimitermi:

Piuttostu l'età di u zitellu, u più veloce hè bisognu di furnisce u primu aiutu d'urgenza, perchè e cunsequenze di una alta temperatura pò esse summamente estremosa (embriione, edema cerebrale, trastorni metabolichi, u muvimentu di u sistema, sistema respiratorju).

Sindrome hypertermicu in i zitelli: primi aiuti è trattamenti

Aiutu à u sindromu iperterimicu di un zitellu devi esse furnitu immediatamenti:

U rubbing alcohol cun un zitellu ùn hè micca ricunnisciutu, perchè ghjè facilmente assorbita da a so pelle è l'avvelenamentu di u corpu pò esse. Hè ancu pruibitu di metta i macchufi di mustarda è à cunducerà ogni manipulazione termale. Ùn pudete micca dà un analghettu zitellu, aspirin, nayz, per sminuisce a temperatura.

Dopu i primi aiuti, a temperatura di u corpu di u zitellu deve esse verificatu ogni 20 minuti è immediatamente chjamà pediatricu.

À a più sospiusa chì u zitellu hà un sindimentu ipertermimicu, hè necessariu chjamà un equipu di risuscitazioni per effetivamente a cura medica.