Ricordi antivirali

Hè parechji si ricusanu di una quantità di medicini tradiziunali, chì ponu esse acquistatu in una farmacevule. Chissi cumpranu droghe antivirali. A ghjente cambia à i rimedii tradiziunali per i viti per a salvezza è u benefiziu à u corpu, gràzia à a so cumuzioni naturali.

Ricordi antivirali sò parechji analoghi di medichi cù composti chì sò venduti in farmarii, ma à u stessu tempu hà l'effettu chiù agisce. À u cuntrariu, l'effettu di i rimedii tradiziunali hè assai più benifichente per u corpu umanu, o, almenu, inutilmente.

Agenti antivirali per i friddi

Sì i primi signali di un friddu apparsu, i rimedii tradiziunali aiutanu à ridiri di u virus:

  1. L'agenti antivirali più efficaenti per i primi simpatici di u friddu hè u zuccaratu di cipolla, chì hè infuzgutu cù l'acqua coagulated forte durante parechji minuti è hè utilizzatu com'è una edita.
  2. Serà ancu utile incaffre di scatula di camomila o una misura d'acqua fogera è un coppiu fate d'oliu d'eucalyptus.
  3. Quandu si tene, u tè calori da a cullizzioni d'insemi aiutarà: mamma è madrastra, medina è currantia negra.
  4. Rapidu cun una tezza fridda, un ravane nìmulu avarà da guadagnà. Preparate una medicina simplice. Pigliate a ràdica, cut in un pirtusilu è fate in melia. Dopu quì, copre a verdura cun un cut up e permettenu brew di 24 ore. U liquidu riflittenti in u ragnatoghju hè stata tastata per l'alimentazione nantu à una cuccaia troppu trè volte à ghjornu in casu à l'alimentariu.
  5. Per fallu a temperatura pò aiutà l'infuzione da mamma è a cicoria . E erbe in parechji proporzioni (a mezzura di cucchiara) sò spressi in un vetro di acqua fogera. Per mezu di l'infuzione hè prestu per l'usu. U tè Terapéuticu hè aplicatu nantu à una vetru mità vetru trè volte à ghjornu.
  6. Da u dulore in a gola, aduprate una misura di rinfrisa: una cullizzioni di l'acitu di sidru di mazza à un vetro d'acqua fogera.

Tutti sti droghe antivirali fàrici pò esse preparatu è utilizatu per trattà l'adulti è i zitelli.