Chiesa di Santa Maria

Eppuru u picculu tavulu di u paese, ci sò vede u sole in tutti i chjuchi di l' Italia , chì valenu una visita. Eccu a Chiesa di Santa Maria in Ptuj . Ptuj hè u postu di salute più bughjone in Eslovenia , ben stabilita in u trattamentu di malatii di e articuli è u sistema musculoskeletore. In più di l'esame è i prucessi cosichi, ci sò assai posti interessanti in a cità per ogni gustu.

Chì ghjè interessante di a chjesa?

Dopu à passà un viaghju turisticu in Svezia, avete definitivamente visita Ptuj, chì hè a cità più antica in u paese. Hè cunnisciutu da u tempu di l'Imperu Rumanu, perchè ogni edifiziu hà a so propria storia.

A Chiesa di Santa Maria hè stata fatta in u XV sèculu da i patroni di a Scola di Praga. Hè statu famosu in tuttu u mondu grazia à scultori è freschi chì decuranu l'edificiu. A ghjesgia hè custruita in u stile gòticu. A facciata hè di pintata beige è a cupola - in u negro. Passendu da a chjesa, pudete truvà sempre l'esattamente u tempu, postu chì sò scoglii rotuli nantu à a custruzzione.

A prossimu di l'altare principali hè u sughjettu di Maria Intercession. U pannellali rializeghja cumu si prega cun l'antica cèltica è di cuntadini. Dintra a chjesa hè una décorazione cù i pittura murale datata in u 1420.

A unicità di u tèmpiu si trova in u fattu chì hà duie altari - a Santa Maria è San Sigismund, creata da a petra. Per entra in a ghjesgia, bisognu à vultà una scala longa. A Chiesa di Santa Maria hè visitata micca solu da i residenti lucali, ma ancu da i turisti da parechji paesi di u mondu. U tempiu hè cumprinneru in parechji rotulai per perigrinu.

Siccome a chjesa hè nantu à u cima di una muntagna chjamata a Muntagna Negra, hè ben visible da ogni locu di a cità. Perchè u tèmpiu custruitu in Ptuj è cusì glurificatu? Sicondu a ligenda, Maria mandò un nìulu negru in u paese, per alloghju à a so prutezzione di l'invasore turchi. Dunque in Ptuj feste u tempiu, custruitu in onore di u difensore di a cità.

À pocu à a Ghjèsgia di Santa Maria ci hè una piccula buttrega di ricordia duva pudete cumprà parechji memorabilia. L'ingressu à u tèmpiu hè liberu, u latinu è i porte funti sò casi sempre aperti. Dopu avè u visitatu u tempiu, vale à passà per e carrittate tranquillità, si sò in una cafe loca è admira a vista bella di Pohorje è e pianura di Ptuj . Inspectione di a chjesa ùn duvite micca assai tempu, un massimu di una ora o duie, dopu chì si pò andà in altre locu di l'antica cità eslovaca.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare finu à a muntagna induve a Chiesa di a Santa Maria è situata, hè pussibule cù trasportu pùblicu. Allora i turisti anu subirlu.