Conspiracy versus l'addiction

L'addiction hè unu di i prublemi più seriu di a sucità muderna. Ogni annu, stu usu spicificiu hè abbitanti un gran numaru di pirsuni in u mondu. Parechje persone, desideratu di distruggià u prublema cù l'aiutu di a medicina, decide di turnà a magia è l'utilizanu preghje è cungiuli di l'addiction di droga . Hè impurtante capisce chì i rituali ùn anu micca capacità per esplicà à dependenza. Cù a so aiuta, una persona pò purificà a so energia è perde u disiu di utilizà droghe, ma hè impurtante cambià radichi ùn solu micca a so vita, ma ancu pensendu. Della gran impurtanza hè a crede in un risultu pusitivu, sia in persona di u rituali eseguitu, è in l'alcuni di narcotici.

Conspiracy da l'addiction à u mortu

A questa funzioni deve esse realizatu in u cimiteru funerale. Quandu u sacerdò va a funerarii u poviru mortu, hè impurtante illuminà a candela è dopu chì e parolle "Memoria Eterna" sò parlate, bisognu di sussurà per leghje a trama:

"Nè u mortu hè turmentatu da i morti o da a vita, perchè u servitore di Diu (nome) ùn vi manca di drogherie. Parlà un schiavu (u nomu di un addicte di droga), perchè ùn aghju micca chianciutu, ùn aghju micca chianciutu, ùn sò micca permessu di u puzzu, ùn aghju micca missu u dope. U babbu ghjoveni incù i morti, guardendu da passà sceltu. Mentre chì u mortu ùn hè micca risuscitatu, perchè l'esclave (u nome di l'addicti) ùn tocca la pozzioni.

Conspirazione fieru di l'addiction di droga

Per fà u rituali hè à a notte in u periodu di a luna mensa à u capu di u lettu di un omu cù l'addiction. Hè necessariu piglià l'icona à a manca u dirittu, è in u lume candele . Standing near an addicte di droga, avete leghjite u plotteru:

"Comu un friddixu scuru scappa di i boschi, un pappaghju chante à i mari,

Ricivate in u peschieri di fiumi distanti, perchè un poviru terribbili scappau

Da u servitore di Diu (nome) hè assai, alluntanata, à a bughjura di u pianu,

Ricivanu, andò prestu.

Chì a persona hà viva è bonu,

Da a addiction di droga hè guarita.

A malatia hè fieru, a pena hè terribili, abbandunarà u servitore di Diu solu (u nome),

È se ùn avete micca datu pace,

Vi cuntaraghju per arrugarà l'animali nantu à i boschi,

Peixe per u swampu, u pede per i mari.

A morte per voi sarà, malatia,

Un servitore di Diu (nome) ùn vi ghjunghje micca;

E mo pricure finiscinu cu questa parola,

Sugnu a maladittu di u servitore di Diu (nome). Amen! "

Repetite trè volte è vai per dorme, mentre chì a candela extinguished è l'icona hè colatta sottu u lettu di l'addicti. A cuspirazione deve esse leghje à trè ghjorni.

Conspirazione Occulte contr'à l'addiction di droga

Per fà u rituali, avete bisognu à piglià sette candele di culore nìvuru è ghjustu à mezzanine in un spaziu cercatu per circhiu è ci pianu. In vista di a flame, hè necessariu di espulsà u prublemu di a persona, visualizendu tutte e cose in petite chjassi. Allora a prutetta conspirazzioni, scritta nantu à una carta di carta, deve esse lettatu sette volte:

"Datura è veninu, surtite, piacè,

Sì (chjamate u nome) ùn mancu piglià prestu anasha.

Allora l'eroina è l'altri legche,

Lasciarà sempre u mare per via per sempre.

Kohl (nomu) ùn pò micca supranate questa passioni,

Ùn v'affaralli i candele per sparisce l'attache.

In a notte quandu vi trabarà a so cinderera à a terra,

Chì i dimònii di u male piglianu tuttu à sè stessu.

Amen! Amen! Amen! "

Avemu averari dettu aspèrilu finu à chì i candelaghjoli s'imbruviassi, è aghjustate u cinderu in una foglia cun un plotteru è intruducianu in un locu desertu. U rituale deve esse ripetite per sette ghjorni.