Holiday Red Hill - Rites

A festa Krasnaya Gorka hè principalmente cunzidietta ghjuventù. Hè quellu ghjornu chì a ghjente hà pruvatu à marità è à circà a so alma ànima. Cilibreghja sta festa in u primu domu dopu à Pasqua . Dopu a diffusioni di u Cristianesimu, u ghjornu cumincià à esse assuciatu cù u ghjornu di Fomin. In a festa di u Rosu di Ghjaddu realizare i ritimi, ballà, ghjucate è ghjustu l'avventu di a primavera. Hè cresce chì i ghjovani ghjorni chì sò in casa quellu ghjornu li soffrenu di a sulitudinia per un pezzu.

Quali riti sò stati sopra à u Red Hill?

Hè stata creu chì in questu ghjornu tutti i ritimi seranu efficace è certamenti darà u risultatu urientatu. Qualchissia dumanda a felicità, qualchissia hè a ricchezza, è i ghjovani accettate l'amore. Per inizià a rituali hè necessariu solu cù a fiducia in un risurtu pusitivu.

I rituali è i rituali nantu à u Red Hill differenu secondu a geografia di a celebrazione. Per esempiu, in certi paesi di u regione Vladimir, i sposi maritii cullettati in e strade, è à una certa distanza da elli ci eranu parenti ghjovani chì dumandinu à e donne. Quelli chì sò in risposta cambiatu è avvicinavanu, allughjatu è u ova. In a regione di u Volga sittintriunali sta festa fù chjamata Klikushino Sunday. In questu ghjornu, a ghjente hà andatu à e case di i ghjovani è i chjamàvanu, è trattonu ete l'ova è vodka. In u territoriu di a regione Penza di Krasnaya Gorka, era un rituitu chjamatu "fiorente u paese". Tutte e donne chjortevanu in l'periferia è cun l'aiutu di l'aratu fici un solcu in u paese, chì servia per tutta a certa prutezzione da a negativa. A vigilia di u Red Hill in a regione di Kaluga in u so modu stanu preparati per cunferanze è rituali. Tutti i paisani intervenenu in a pruduzzioni di un scarabeo, chì era stallatu nantu à a muntagna, induve a festa è a festa anu fattu. In fine, prima di a dispensazione, u scarabeci hè statu brusgiatu. In certi territorii era un altru costumbrale interessanti, sicondu un zitellu putia valdi l'acqua in una zitella hà attrautu à ellu. Dopu à sente dopu, a matchmaking devini esse postu. Hanu ancu eseguitu un rituali chì s'assumigliava più un ghjocu per sapè chì era avutu u zitiru di u prossimu annu. E persone scavalcau u muntagnolu è l'olii in rollu, da ellu hà scatinatu è ùn hà micca scumputu, era cunsideratu furtunatu.

U rituu nantu à u Rojo Hill per l'amuri era assai populari da chì, cumu hè statu dettu, era questu ghjornu chì si intende di truvà a segunda mità. Una ghjovana in stu vacanze ùn avia indipindente à stufa una pagnotta. Hè necessariu di piglià dui agullelli è di parlalli. In u primu hè bisognu di dichjarà cusacità:

"Un bon viaghju, portanu un annu di vuta. Quand elle chjamanu, sapianu di quellu. È aghju un anellu per una ghjovana donna è u pane per u salinu nantu à a tavula. A verità hè a mo parolle per a misura! ".

À a secunna agulla, dite chì:

"Sò bella donna blush è prigozha. U ghjucò à u prigione, u sposu cinghatu. Goy, cumpagnu, à u boyar, à u mercantili, à u visitante di cumpagnu. Venu nantu à u pani è u salinu. A verità à e mo parolle per a misura! "

Dopu questu, l'aghjunghje avè bisognu à imbastu in u paniu cù una cruci è u salitu cù u salitu. Allora ci hè bisognu à lascià à a notte in a casa, è in a postu di u matinellu à u livellu più altu di a casa è accumpagna l'annu.

Ci hè un rituali chì aiutò à migliurà è migliurà a so bellezza. Ci si deve esse realizatu à l'alba è l'acqua di muvimentu o l'acqua di pattimu. Quandu si svegliate, avete bisognu à lavare è dicenu cusì cun cuspirazione:

"In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Quandu u solitu sali u risu, cum'è tuttu u pòpulu si rallegisse à ellu, permettenu a mio faccia serena rossa è rossa. Tuttu tutti ci vurria per mè, ùn vede micca bè, rallegri, ùn si raligraranu. Saria statu tuttu, u servitore di Diu (nome) era bonu. A chjave per e mo parolle. Amen ".

L'Effective era u ritu nantu à u Red Hill per a ricchezza, grazie à quale puderete sfatate di i prublemi finanziarii esistenti è atraisce u flussu di u cash. Per u rituali, l'icona "Savior of the Golden Vlas" hè necessariu, è s'ellu ùn esiste micca, u "Salvadore in a forza" hè ancu suitatu. Hè ancora necessariu di fà una primavera o acqua sacra, è ancu un cuntinuu di arcilla o, à l'estremu, un bacinu cumunu. In una mano, avete bisognu di manteneu l'icona à u cuntinuu, è l'altra per l'acqua cù l'acqua, dicendu sete volta una cuspirata :

"In i sette tempii ci sò sette pilastri,

È in una sola cosa, Diu pruibite.

A questa pena di Diu hè a verita parlante.

Pusendi Ddiu esci, Diu solu Salomon.

Quale hè chì prima di a manu di Diu hè toccu,

Cù ddi paroli u santu icona sarà lavatu,

A questu destinu riccu sarà apertu, tesori sò esposti.

Ouregiu, argentu, chianciarà pè u servitore di Diu (nome).

In verità, ci hè veru, Dà Danu u Servitore di Diu (nome) per sempre è sempre ùn devi micca.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Allora l'acqua era lavata cù acqua è spedinu in un arbre. U icona pò esse cunsideratu cum'è amuleto. Repetite u rituali hè necessariu trè anni in furia.

U rituali per cumprà a voluntata codicia hè identica à l'antica, ma solu l'articulu deve esse legatu da l'altru:

"Cristu Cristu vinia da u celu,

Nes fratellu Santu falu,

Guarì i malati, aiutau i poviri,

Gloria è onore anch'ellu.

U mo Diu! U mo Diu! Aiutatini ancu.

Fate per mè di mè, perchè (questu quì è questu è questu).

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".