Syphilis in bocca

A Sifilisa hè una malatie cumunicata di cumunicazione sessuale. U so agente causativu sò bacteria - treponema pallidu. Affetta a peddi, mucosa, umani, òmini internu è u sistema nervu. Vi cunzidira cun voi, quale hè a sifilia in a bocca è cumu si manifesta.

E cause di l'apparizione di syphilis in a cavità orali

Syphilis in a bocca hè spessu u risultatu di u sessu orali è di basgià cù l'infizziatu, è infizziamentu, infestatu da strumenti medichi. Una cundizione indispensabile per l'infezzione hè una violazione di a integrità di a mucosa da a bocca: cracke è abrasioni.

Sintomi di syphilis in bocca

Chì si parla syphilis in bocca? Per via di l'infizzione cù l'infezzione, dopu à 3-4 simpatii nantu à a mucosa di a bocca è a lingua si prisenta una piccula scherza senza dulore cun una basa densa chjamata chancra. A più frecuente hè furmatu nantu à i labbra, mucosa lingua è e amichevuli palati, è più menu menu - in i capeddi, in l'internu di i machini è in u celu. U so diametru hè di 5-10 millimetri media, è a forma è a prufundità di a ferita dipennenu di a so lucalità. Approssimamenti in parechimi settimani, l'angulosi linimuli submaxillari jibdew jiżdiedu f'persuna, u allura l-ulċera tisparixxi waħedha u tisparixxi mingħajr traċċa.

Dopu à questa, parechji mesi dopu l'infizzioni, i patogeni di l'infizzioni sò lucalizati in u sangue, chì porta à rascalli annantu à i membrani mucosa - syphilis, viulazione di a cundizione generale di u corpu - malignità, debule, febbra è dolors de cuda. Questu hè sicilianu sifilisu, chì prima passa pocu senza traccia, è poi recursa per parechji anni.

4-6 anni dopu à l'iniziu di a malatia, l'ultima fase principia - sifili terciaria, cù not only the mucous membranes, ma ancu assai òmini internu, è u sistema nervu. À a mucosa da a bocca, ci sò gummidi è e variuschi tuberosa.

A guariscenza dura pare di 12-15 simane è finisce cù l'apparenza di una cicculata stellate retraite. A sifilisa di a bocca pò ancu deve esse difficili di distinguishà da farinitis, gargamella o stomatitis, perciò hè megliu di cuntattà u viereologu in seguita, per ùn missà a malatia.