I ponti più magichi di Russia

Ponti sò strategichi strategichi chì serve per vendu parechji ostrare (rivi, fiumi, laghi, canali, etc.). Eranu custruiti in tempi antichi. In prima, i ponti eranu curtu, postu chì i fratelli antichi ùn anu pussutu u sapè chì i so cumpagni cuntimpuriani pussedenu. Oghje, a diversità di sti strutturi hè stupente. In questu articulu di i ponti più magichi in Russia avemu dicu di u più famosu di elli.

Più più altu, più longu!

Hè abbastanza naturali chì i ponti più notori sò quelli chì sò diffirenti da u restu da a so dimensione. I dui grandi ponti russi sò Saratov, custruiti vicinu Pristannoe village à u fiumu di Volga, Presidiale (Ulyanovsk, uperimentu di Kuibyshev) è Kamsky (Tatarstan, u villaggio Sorochi Gory). U Ponte Saratov, chì hè a terza più grandi di u largu, hè una largu di 12,76 km. Gratu à a so custruzione era pussibule di riduce a strada di l'Asia à l'Europa da cincucìantu centu. A seconda volta hè u Pianu Presidenariu (12,97 km). L'avemu acquistatu durante 23 anni, è u costu di u prugettu supirava 38 mila rubli. U u ponte più grande di a Russia ùn hè ancu micca cumissionatu. A durata di u ponte di l'automobile in u paese di Sorochi Gory (Tatarstan) hè quasi 14 chilometri.

Sè à parlà di u ponte più altu di Russia, questu hè u famusu giganti situatu nantu à a strada di significazione federale M27 "Dzhubga-Sochi" (regione Golovinka). L'altezza di i so supporti hè di 80 metri. U ponte nantu à u Zubovaya Slit hà permessu di scurciarete u percorsu per a serpentina. Da a so altezza pudete admirar a costa di u Mar Negro è i scoglii rocciosi di Zappu Slit. Hè rigalamenti impeditu per i viande di creta a strada.

In quantu i più beddi ponti in Russia, com'è u risultatu di una stima di a scuperta in 2013 da l'Agenzie Federale di a Vicenza, hè stata creata chì chisti sò u ponte Murom construit à u fiumu Oka, u ponte Khanty-Mansiysk traversa l'Irtysh è u cruciamentu di l'Ob, vicinu à Surgut . Sti strutturi sò veramente degni d'attenzioni, postu chì i so disinni ùn ponu micca chjamatu standard è tradiziunale.

Miraculu di u pensamentu di l'ingenierìa

Russia è ponti richi è invechji, chì sò distinti da i delights of construction and engineering technologies. Unu di elli - Khabarovsk, culligamentu di a costa Amur. Stu ponte era custruitu in u distruggiu 1916. È solu in u 2009, u disignu unicu fù ricustruitu. A unicitati di sta struttura hè a prisenza di dui corpi. U primu (supérieure) sirve per assicurà u muvimentu di carichi, è u sicondu (bassu) - per i treni. Se parlemu di a durata totali, dopu à cunfurendu i passageri, hè di 3,89 km. Fate i ponti in tramezu ponu per allughjate in Russia, u championship unicity hè statu datu à u ponte in Vladivostok, chì hè stata appuntu in u Guinness Book of Records. Stu ponte - u patrone di a palma di u campionu immediata da trè criteri. Prima, in a nova storia russa hè u più caru. Siconda, a durata di u spanu di 1104 metri - un registru di tutti i strutturi suspesi. E, in terzu, per questu ponte l'altitudine di i primi pyloni alcune 324 metri. Hè impussìtellu di ùn esse chjamatu u prugettu uriginale di u Ponte di San Pietroburgo Bolshoi Obukhov, chì hè stata di dui metalli paralleli.

In fatti, ci sò assai piazze in u territoriu di Russia. Parechji sò quelli famosi per disinni unichi, nantu à quelli cintunari di ingineri maiò travagliavanu. Grazie à i so sforzi, a riti di trasportu federale hè sempre pruduttu per u benefiziu di a società.

Inoltre quì pudete apreghjunghje nantu à i ponti più longu in u mondu.