Chiesa di l'Annunziata di a Vergine Maria


Ci hè una bella cità di Trebinje in Bosnie-Herzégovine , affundendu in l'estiu in lussuria è culurata da un densu anellu di sei muntagni. À unu di i cimi di a muntagna chjamata Cřkvine si trova u Complexe di cresia Hertsegovochka-Gračanica , l'obiettivu principali di quale hè u Tempiu di l'Annunziata di a Vergine Maria, custruitu in u 2000. Hè bisognu à u so locu chì a chiesa prumunmente contru à u celu u celu verdu è di Trebinje, è hè vistutu di qualcuna parte di a cità.

Storia di a custruzione

A Chjesa di l'Annunziunamentu di u Most Holy Theotokos hè una custruzzione novu novu, ma hà digià diventatu un attore turisticu impurtante nò solu in a cità di Trebinje, ma in tuttu u paese Bosnia-Erzegovina. L'autore di u prughjettu architettonicu hè Predrag Ristic, chì hà l'eserciziu à custruisce più di 60 iglesia in u passatu.

Cum'è qualsiasi monasteru, Herzogovochka-Garachnitsa (cum'è a chjamanu locale) hà a so pròpia storia di creazione. U temple era custruitu nantu à i soldi chì u diplomaticu svedese Jovan Ducic, chì hà travagliatu è campatu in i Stati Uniti, donatu à a so cità nativa. L'ultimu desideriu di u poeta nativu è un educatore, nativu di Trebinje , era di intruducirle in a so terra nativa. Jovan Ducic muriu in u 1943, ma per qualchissia perchè a so vulintà fù ignora. Solu doppu assai anni in u cursu di studià l'archivi, hè stata trovata. Emigrante da Serbia Branko Tupanac, chì hè stata attraversu sti documenti, decide di cumpiarà a vulintà di u so cumpagnu. I cincu di u pueta si sò traspurtati da l'USA à Bosnie-Bières è rivoltavanu in i mura di a chiesa di l'Annunziunamentu di u Santu Santicu.

Chiesa di l'Annunziata di a Vergine Maria

U monasteru à a cima di u Muntagne Crkvine fù una copia riutilitata di un altru objet riligiosu impurtante - u tempiu di Gracanica in nome di l'Assunta di a Vergine Maria, chì era in Kosovo, è hè un simbulu d'adamant aderenza à l'ortodoxie è e tradizione. L'apparizione architetturale di a chjesa hè stata creata sottu influenza di l'arti grechi cù elementi di l'architettura bizantina è u Serbian. In u risultatu, un novu stile svedese hè stata appiccicatu u nomu di u situ "Vardar".

A Chjesa di l'Annunziunamentu di u Most Holy Theotokos hè in 16columne, quinze chì sò in forma è un solu hè rettangulari. Hè 5 cume, risurenti nantu à i 4 torchi facultatii, è sopra ghjustu. A parti più nella di l'edificu hè un pedestal d'una forma di quadru, da quella in generale a chjesa si stende rigurusi è solenni à u stessu tempu. U ladrone hè stata utilizata per custruisce u monasteru.

L'internu di u tèmpiu

Esternu, u Tempiu di l'Annunziata di a Vergine Maria in a foto hè una struttura architetturale di complexu multistage cù una vista stritta. Ma tutti cambienu quand'ellu ghjunghjite in u tèmpiu. Un pianu riccu cù un prevalenza di culori uridi e oru, fatti da i patroni di Belgrad, sorghja l'imaginazione cù u so brillo è l'uriginale.

A Risoluzione di tradizzioni serba accumenza in l'intrata. Quì à u limitu per u pianoforte hè un dragon, cumpostu di un mosaicu. Hè cresce chì a persona chì hà pisatu u rinunziatu i so piccati.

Dintra, hè assai bellu, luminoso è inusual.

Per entra in a chiesa, ùn avete micca aduprate una furtiva longa, una brusa cù manichi chjusu è cundiscite a testa cù un pane. Hè abbastanza à ricusà e robba in più brutali: i pezzi curtte, shorts e cime.

A pittura interna di e pareti è tarri hè una veru travagliu d'arti. Malgradu i culori brillanti è i pittori culuriti, l'internu di u tèmpiu hè assai in armunia. Ùn ci sò micca elementi superfluous, pretentiosi è pompitu.

Una attenzioni particulari pò esse disegnata à l'imaghjina nantu à u muru à a diritta di l'intrata. Questu hè scrittu Elena Anjuiskaya, chì u locale cunsidereghja a patrona di a so cità. Hè a mantenza di a chjesa, è sottu i so pedi si trova a cità di Trebinje. À l'aghja di a so dimustrata Branko Tupanyac, chì ghjungeva a vulintà di Jovan Ducic, è à a direita - u poeta stessu cun un vulume di poechi in i so mani. Una bellissima belli è artu.

Cumu truvallu?

Pudete truvà à u monastru cù busu, se cumpresu un bigliettu per una scursioni organizzata, o in caru. Se vulete e avete u tempu à a cima di u culletta à a chjesa, pudete escalari è camminate.