Pseudotuberculosis in i zitelli

A pseudotuberculosis hè una malatie infecciosa aguda causada da bacteria intestinali. U traspurtadore di a malatia sò petre rosii, i cani, i porchi. In ogni modu, i patogeni si trovani in u sanu, l'acqua. Bacterii di pseudotuberculosi sò carattarizati da una viaghju prolongata (finu à trè mesi), ma quandu u trattamentu termale cù alti tempevuli, periscenu i patogeni perikuli.

Quandu sceglie i prudutti per un zitellu, devi pirmettu particularmente à i patati, di colti, di zappiani, chì sò più spessu propensi di l'invasioni di roghjunaghju. Per separà, hè bisognu di preoccupari di e cundizioni di almacenamiento di prudutti di latti, chì, a più freien, sò cunsumati in manciari senza trattamentu prelimiunali (per esempiu, crema agria, casgiu).

A più alta incidenza di pseudotuberculosis hè osservata in a zitella (à cinque anni).

Pseudotuberculosis in i zitelli: sintomi

À una fase iniziale di u sviluppu di pseudotuberculosis, u zitellu ùn puderanu micca sintomi di a malatia. Cu avvishassi più avanzati di a malatia, i seguichi seguenti di pseudotuberculosi in i zitelli sò osservati:

U zitellu hà cambiatu u sull'inchju: fate u liquid, viscuvili è hà un perfumu scuru spiciale. L'addiscenza di u muccu o spotting. In u ghjornu chì u zitellu pò andà à u bagnu "almenu", almenu 15 volte.

Pseudotuberculosis in i zitelli: trattamentu

Sì a cunta di medica, i paisani amparanu chì u so zitellu hè diagnosticatu da "pseudotuberculosis", a questa pregunta più impurtante per elle hè cumu tratta.

In a presenza di pseudotuberculosis hè apprettu per prescrire un cursu di antibirici, preparati chimichi, sulfonamidi. In i casi particularmente severi, intravenously injected 5% glucose solution, haemadeza.

Cunsigliu deve esse presi per prescrive i antibiotici in a zitella, dà preferenza à sparing drugs in order to reduce the risk of reactions avversi.

Sicondu l'indicazione, u trattamentu cirtimatu hè pussibule.

Vaccini per questa mota di malatìa à a data ùn hè micca stata. L'unicu ciò chì i parenti ponnu fà è d'insignà u zitellu à osservà i reguli di iegge, per lavà l'alimentazione più premetta prima di preparalli l'alimentu.

Pseudotuberculosis in a zitella: cunsiquenzi

Quandu di diagnosticà un zitellu, hè necessariu d'urganizà uriculturalamente a terapia cumpla per riduce u risicu di cumplicazioni o morte.

In a mancanza di trattamentu puntuale, i seguenti cumpetite ponu sviluppà un zitellu:

Hè ricurdatu chì dopu à a malatia l'immunità di u zitellu hè significativamente bassu, hè più suscettibile à l'influenzi ambjentali è hè più frequentu in riscu di sviluppà i friddi. In u futuru, a recurrenza di a malatia hè pussibule. Per quessa, i genitori vanu a vigilà cun vigilazione à a cundizione di u zitellu, cercanu aiutà medica in u tempu è seguità guidate.