Ughjatu staghjunatu

A più bona età in nascita 20-27 anni. Ma à pocu tempu quì più di più di e donne decidenu dà nascita tardu. Ci sò parechji razze per questu. Qualchidunu vulianu un fundiu solidu per creà una famiglia generale per avè l'uppurtunità di dà à u zitellu tuttu ciò chì ci necessitanu. L'altri anu busyu edificatu a so pròpia carriera, per chì u zitellu puderia esse un impadroniu. Invece altre decidenu di justu dà nascita un criaturu - forsi un secunni o un terzu. Qualchissia hà sappiutu di cunfermari solu à una età maiò. I razzii per tutti sò diffirenti, ma l'statìstichi di a fini di nascita argumenu chì circa u 20% di i zitelli sò nati da e femini dopu à u 30. L'antichi tempore antichi, o parenti vicinu à età, eranu nazziunali à l'età di 25 è ancu 20 anni. A ora, questa bar hè stata pusata da 35 anni. Una donna chì pensa à una gravidenza à l'età duverà un accostu rispunsevule per questu materia seriosa.

Partitu nternu per u contru

In ogni casu, u pituitu hè un modu dulce è maravigliosu di scuntrà cù l'unicu stessu. Quandu una donna decide di dà nascita à un zitellu dopu à 30 anni, hà avè i so vantaghji:

  1. À questa età, a futura mamma hè una persunalizatu cuncretizata. U ghjattu per ella hè un passu cunsideratu è pianificatu. U zitellu hè a più frequentata, è a donna pregnant hè più seria nantu à i raccordji di i duttori, à a so salute.
  2. Dopu à trent'anni parechji di e donne anu fattu u prugressu in a carriera. In una famiglia induve un figliolu tardu nascite, per regula, ci hè a prosperità materiale.
  3. A futura mamma hà una vera vita di vita chì l'aiutà à crià un zitellu.
  4. Dopu à a fini di a gravidanza è di u partitu, l'animale hormonal cambia tanticchia chì una donna hè fresca è sperienza un "second" ghjovanu.

Ma chì sò i risichi di u tardu tardu?

Indubbiamente, cù tutti l'avvanzi di i nascita tardi, cum'è a medaglia, ci hè un cagiunca:

  1. Più spessu di no, da l'età di 30 anni, una donna hà "bagagli" di prublemi di salute: malatii crònii, fumatoriu, nutritura dolce. U risicu di u tardu in u cunsigliu hè ancu chì u gravidenza hè più severu, i parenti per l'età sò più spessu internati.
  2. I cunsequenze di a fini di u ghjornu sò a probabilità di nascita di i zitelli cù e malatie ereditarii, anomali di u sviluppu (per esempiu, cù u sindromu di Down).
  3. À l'età di 30 anni, a maiò parte di e donne anu digià malati ginekoloogichi, infezzioni passati, inflammazioni. E malatie ùn sò micca prublemi micca solu cù a pianificazione, ma ancu cù u cursu di a gravidanza è di u prigione stessu.
  4. Quandu i so primi anni nascita, a maiò spessu una cesareana hè fatta da a causa di l'attività di u settore.

Attribuzione di u tardi

A causa di l'envidiu naturali di u corpu dopu a terza dicada, a donna aghja maiò malatii crònii. Queste afecta u cursu di a gravidanza - Ci hè parechji prublemi, cumu l'hipertensione di l'utru, gestite, anemia, pressione di u sangue, perenashivanie. E a futura mamma hà da andà à l'uspidale.

Per escludiri lu sviluppu di i patologici fetali, e donne avè bisognu à passà esaminazioni speciali - chorio-centesis, amniocentesis è cordocentesis, chì aiutanu à identificà possibili anomaltenzi cromosomali.

U primu tardu di partenza finiscinu in a cesareà. I musculi di u zitelli parturient sò menu elàstici. I so ghjunghjenu cumincià per perdisce l'elasticità, chì face u difesore di u umbilicus pelvica più difficili. Ci hè una attività di u travagliu dèfanu, chì hè periculosa per u zitellu è a mamma.

U sicondu ritornu tardi hè più veloce è più successu, perchè u corpu di a donna hà digià spirimintatu stese è apertura per l'apertura di u canali di nascita.

Cù ogni riscu pussibbili, una donna hà da pruvà a divintà mamma dopu à 30 o 40 anni. Hè impurtante di seguità tutti i raccordji di u duttore, sottuponghenu l 'esaminazioni necessarii è eseguite u corpu. Avete bisognu di sentenu cunfidenti in u sviluppu riescitu di u travagliu tardi. Dopu manera, i nascita più ricenti in a storia si produciu quandu a donna di u travagliu avia 70 anni! True, hà sappiutu di cullà per mezu di un ovu di donatori d'IVF.