Un altru scandalu chì participava a Kanye West: u cantante fù accusatu di racismu

U nomu di u rapper Kanye West ùn si abbanduneghja micca i pagine frontiere di a pressa occidentale per un bellu tempu. Parechji sò digià abituatu à stu fattu e ùn pagà assai attenti. In ogni casu, ogni scandalu per tempu, grazie à quale si parla constantemente, hà diventatu sempri più versatu. E ayer u rapper fu accusatu di racismu.

Kanye hà publicatu un annu non standard

L'altru ghjornu, Occidentale nantu à a reta di a rete sociale stacciona un annunziu chì u domenica u casting di mudelli sianu postu per participà à a Semana di Moda, chì si tenia in New York. I fustini anu recluitu per participà à u spettaculu u 7 settembre di una nova cullizzioni di raperità di raperata chjamata Yeezy Season 4.

Parece chì questu hè spiciale, ma Kanye hà dicisu, ancu in una tastere insignificante, per attruvarà tutte sguardi nantu à ellu stessu. Eccu ciò chì pudete leghje in l'annuncio:

"U casting hè annunziatu. 4 stagione. Solu solu per mudelli multiracial. Venite senza make-up. Hè impurtante per noi chì vi vede cum'è vo site.

A matina dopu annantu à l'annuncia indicata à l'entrata di l'attellu s'accogliu più di 500 mudelli. Unu di elli, journalisti di l'edizioni americana di a WWD, hà sappiutu d'entrevista è hè ciò chì hà dettu:

"I love working with Kanye. Hè assai diffirenti di tutti l'altri disegni. Ùn ha micca bisognu di norma di bellezza. Pensu chì in u spettaculu ponu participà mudelli di parechji parametri: bassa è alta, finita è pocu assai. In ogni casu, serà una vista interessanti.
Leghje ancu

L'annunziu di casting ùn hè micca piazzatu da parechji

Eppuru, micca tutti i mudelli, è ghjente chì ùn sò micca indifferenti à u travagliu di l'Ovest fendu pergiu radicali perchè l'annuncia pubblicata, perchè dice chì Kanye ùn vole micca veda casting di mudelli in biancu è biancu. E si a st'ora ùn hà micca cunsultatu nantu à e cundizioni di a selezzione, un incontru scandalu da i fioretti cù a pelle scura. Internet solu "splende" da u negativu, dirigit versu u cantante scandalous. Eccu ciò chì pudete truvà nantu à e pagine di a reta sociale, induve l'annunziu hè publicatu: "Ellu stessu hè neru? Perchè ùn vole micca à vedà. Dove si trova a ghjustizia? "," Anu avemu oppressu e sempre oppressu, è Kanye ùn hè stallatu fora. Hè una pena ... "," Hè un veru racista. Ùn hè stupidu per ùn avè per esse cum'è questa a casting, "etc. In ogni modu, ci era ancu quelli chì avutu assai favuriti l'Occidenti: "Hè un designer di moda. Viu a cullezione solu in nanzi multiracial, per quessa hè necessariu "," Questu hè u dirittu. Ùn avete capì ciò chì gridanu? ", Etc.

Avà u scandalu hè solu ottene impetu, è mentri Occidenti ùn hà micca cunsultate nantu à l'affirmazioni di e femine offie, cum'è a so decisione di limità quarchi in casting.