Eidetic per i preestrieri

U significatu di u termu "eidetika", chì hè sempri utilizzatu in parechji sferi, ùn hè micca chjaru à tutti. In a traduzzione da u grecu, "eidos" significa "imagina". Chì ghjè sta tecnica? Chì relazione articuli sò à u sviluppu di u pensamentu? Chì hè l'alcunu di a tecnica chjamata "eidetica"?

Eidetanisimu

L'Eidatismu fa riferimentu à u caratteru specialu di a memoria umana, cuncintrau à rimbià i impresione visuale, chì permettenu à u core à mantene è riproduce l'imagine viventi di i fenomeni o l'ogetti anu perceive prima. Hè nutate chì ei imagine sò supplementate cù sensibilità audienta, gustativa, olfatta è tattile. In a psicoluggìa, l'eiditismu significa a pussibilità di ripruduzzione l'imaghja di un oghjettu in dettu, ancu se stu subjecte ùn hè micca vistu. N termini di i termini, a basa fisiulogica di l'imaghjini eidetichi sò l'excitazioni residuale di l'analitze.

L'Editismu hè più tipicu per i zitelli di priore è di scola. I caratteristiche di a so memoria sò facili fà facilità assicurà e carte è numeri incù oggetti è fenomeni, chì facilita u prucessu di percepzioni è memorizazione. Hè per quessa chì u metudu di l'eidetici di sviluppu di memoria hè assai usatu per a duttrina di i pre-ikastola è i scoli. Questu hè duvuta à u fattu chì in i primi anni di vita in i zitelli, l'hemisferu rightu di u curu, chì hè rispunsevule d'orientazione in l'ispaziu è l'intuizione, hè più sviluppatu da u manchatu. Hè per quessa l'esercizii nantu à u sistema eidétique sò più efficau per i zitelli in furmagliu. Se utilizate stu mètudu di furmazione in accordu di prucessi fisiulogichi, i risultati sò rializate.

Utilizà i metudi di eidetichi

Sfortunatamente, u prucessu di furmazione in a maiò parte di l'instigghiuti in i preistorichi di i zitelli in i paesi post-sovietici sò basati in mètudi basati in memoria miccanica è pensamentu lògicu. À a scola, i zitelli sò ancu obligati di memorizà e reguli borulosi è micca sempre cumprendi, schemi, tabelli di multiplicazione , etc. In i classi sèghinu, formule, algoritmi è memorizazione di testi in lingue straniere sò aghjunti à questu. Queste metu run counter to the nature of u sviluppu di u culu umanu, causanu incomutioni in i scoli.

In cuntrastu à u sistema tradiziunale, l'eidetica adopta i prucessi naturali di u sviluppu di u zitellu. U priugraficu saperà un novu materiu cù piacè. I principii basi di sta metodulugia sò basati nantu à a seguente:

Prima di inizià e classi nantu à u sistema eidéticu, avete acquaghjate cun u algoritmo chì aiuta à ricurdà a infurmazione. Stu algoritmo custituitu quattru elementi:

  1. A creazione di u zitellu in a currezzione di e so azzioni è abilità.
  2. A preparazione curretta per u prucessu di memorizazione.
  3. I travagliu cù material educattivu usando metudi eidétique.
  4. A ripeteza di u materiale passava.

L'atmusfera duranti i classes avà da esse relaxed, fun. Sì tutti i prublemi sò cunsiderati, l'usu di sta tecnica uniche hà bisognu à influene u sviluppu di a memoria di u zitellu in i pre-umanu, a so attenza è u pensamentu. U zitellu piacerebbe tutte e lezioni, è u materiale d'insegnamentu serà assimilatu più veloce è più faciule.