I picciotti picciotti - chì fà?

Di volta i genitori sò preoccupati per u fattu chì i so picciotti di u zitellu, è, prima di tuttu, avete bisognu di capisce perchè ellu.

Cause di mossu

U fattu hè chì per ogni età ci sò parechje, chì purtanu à u cumpurtamentu cumu. Dopu à 7-8 mesi, a maiò spessu i piccati di u zitellu durante l'alimentazione, sùbitu resulte in una salute dolore o incomodità in bocca. Chistu pò esse pruvucatu da avè dentru. In questu casu, i babysi deve esse offru ghjoculi è anelli speciale, chì sò ancu chjamati i rosi.

Succe chì muzzicannu un zitellu annu, puderia fà ancu per elli. Ma in questu staghjunamentu di u sviluppu, u cumpurtamentu aggressivu si spende a essenza di a soberexcita. In questa situazione, hè strettu è di sicuru hà dettu "non". Un mughjolu ùn averia micca cunnisciutu cumu cuntrollà i so emozioni è ùn hà micca a capacità di esse esurtami in sentenzi, perchè ellu mostra in una manera accessibule.

Da u 1 à 3 anni, u zitellu ghjè spessu aduprà stu usu, pruvatu à cuntrullà un altru babbu, menu spessu un adultu. Ancu, i picciotti esprimianu l'irritazioni, u resentimentu. Hè necessariu di cumprenderà i miglii di e parolle intelligibile chì fa ferite è chì u cumpurtamentu ùn hè permissibili, per insignà à cuntrollà i so emozioni. Avete avvisu attentatu à u sviluppu di u parolle, ampliendu u vocabuli, chì vi permettenu di spiegà a vostra pensa.

Quandu deve cuntattu un spicializatu?

Di solitu, l'aiutu di un psicologu o duttore per risolve un problema ùn hè micca nicessariu. À 3 anni, a maiò parte di i zitelli i purtà ridificà à queste uitu. Ma esse situazione quandu a question di chì fà, se un zitellu piccatu, hè bisognu di appellu à i prufessiunali:

I paisani sò deve esse cunsigliu chì un such tinùtu hè in modu di parechji zitelli, è cun l'abordazione ghjustu ùn hè micca difficiuli di libbirà. Ileggi fatti in questu modu ùn sò micca impone una minaccia o cura medica. Sì u danni à u sangue, da a ferita sò trattati. In ogni casu, si hè cunnisciutu chì u zitellu afectatu hà una incunità ind'un incunificate, hè megliu cuntattate u duttore per prevene l'infizzioni.