Cabo Polonio



In Uruguay in a costa atlantica hè u Parcu Naturale Parcu Cabo Polonio (Capo Polonio).

Basic Information

A so area hè 14,3 mila ettari, è hè stata fundata in u 1942. In questa zona l'arburetu è l'arbureti d'arbureti crescenu in dune dunes, i steppi sudamericani (pampa), l'area di l'oceanu pocu di l'oceanu è i pruduttori custieri unichi. A causa di questu paisaghju diversu, u parcorsu hà ancu avutu u statu di u Parcu Naziunali.

Hè prutigatu da u statu è inclusu in a lista uruguaiana di u Sistema Naziunali d'Area Proteguti (SNAP). Cabo Polonio hè un veru paradisu nantu à a terra, culpisci cù a scena eccicuta. Eccu sò parti intrenchu ​​intellettuale di u disertu è l'illotii in u mare. Nant'à un latinu di a penisula hè una superficia tranquilla è di l'altru - una tempesta perpetuana.

Lu nomu di Còrdanu Polonio passò da u paese lucali di u stessu nomu, quellu chì un naufragiu succorsi in u 1753, è u capu era un spagna chjamatu Poloní. U Parcu pertenece à u Dipartimentu di Rocha.

Animali di a riserva

A fauna di u Parcu Naziunale hè numerosa. L'spezie più cumuni sò:

L'acelli sò più di 150 variità. E ci sò traccia di serpenti in ogni locu.

Un altru famusu per u Poloniu di Capu?

Dopu à u 70 di u XX sèculu, numerosi hippies accuminzaru a settle. Fècenu stallati casi nobili (più com'è coperini) da e materie improvisu. Questi ci hanu manghjatu i frutti di mare, ùn anu micca bisognu di l'acqua è l'electricità. A strada, ùn ci hè praticamenti micca alcunu cumunicazione oghje. Il luminisu di u livellu hè ancu mancatu, è a ghjente in casi aduprendu i candele. Da sira à a matina sempre ci hè sempre una musica live in u paese.

Per turisti in Capicciuni, sò parechje cafe, toli è albiti. Ci hè culle di gas, un generatori d'energia elettrica è ancu l'Internet. Hè megliu vinutu quì da Dicembre à Marzu, quandu a temperatura di l'aria ùn hè micca sopra à nantu à a marca di 25 ° C.

In a costa hè un grandu faro , chì serve com'è guida per i navi passavanu, è per visita hè apertu ghjornu da 10:00 am. Famosi è salvaje, larghe platane di sabbia incastezziunate di biancu nera è biancu, una durata totali di 7 km.

Hè vale a viniri quì per un ghjornu o dui per pudè sentu sensu u sapori lucale. U parcorsu naziunali hè più visitatu da uruguliani, turisti da l' Argentina , è di i ghjuvelli di u mondu. Ùn settleghjite micca solu in locanda, ma ancu in case di i casi, diventendu una natura pristina. In u territoriu di u Poloniu di u Polonio, vacanze di vacanze in i jeeps à pagà o à pede.

Cumu fà à u Parcu Naziunale?

Hè situatu à 150 km da a cità di Punta Este è 265 km da a capitale di Uruguay . L'ingrossu principali di u Capicuniu hè situatu in u paesi di Valisas, à quali di Montevideo pò esse acquistatu in autobus o auto in Ruta 9 o Ruta 8 Brigadier Gral Juan Antonio Lavalleja (u viaghju dura 3.5 ore).

Aduprà a strada finisci è pudete caminari à traversu u boscu è dune (distanza circa 7 km), o paganu un camione off-road à spende à longu a superficia rossu (u viaghju dura una meza ora). Inoltre, i turisti sò offerte un passaghju nantu à un carrettu di cavallu.

À l'intrata à u Parcu Naziunale di u Capicuni, i viaghjatori, cum'è un caleidoscopiu, cambienu i paisaghji chì fascinate è fate l'amore cù ogni client.