School backpack on wheels

Chjesa una mozzu di scola o schietta pè un primu diploma , i genitori hanu da circà u mezzu d'oru, basatu in quattru criteri: apparenza attrattiva, praticità è comodità. A scuola di schiaccia nantu à roti hà dettu novu postu in l'assortiment di sacchetti di scuole, ma hà digià sappiutu i so sustinzii è l'opposituri.

I vantaghji di una mozza in rota

  1. Care per a salute. U pesu permissibile di una motta per un primu diploma hè un massimu di 1,5 kg, per un studiente di u terzu gradu - 2.5 kg, per un cinque gradu - 3 kg. Se calculate u pesu tutale di libri, notebooks, case di lápiz, cambiassi i scarpi, l'ubligatori, allura i numeri anu siverdimentu a normi significativamente. In questu sensu, a borsa di schernu nantu à e rote hè una salvezza vera per a volta di i zitelli, chì u pesu ùn deve micca bisognu di pisci in spalle frà.
  2. Variabilità. Tutte scala diventata nantu à roti pò esse mischjate davanti a so spasi, cum'è a mochera ordinariu, sò furnuti micca solu cù un manicu teleskopicu di a malva, ma ancu cunti anch'elli anziani.
  3. Practicality . I mudelli di qualità qualità sò necessariamente equipati cun un forte fundiu plasticu, un rigidu marco, un ritornu anatomicu, poliuretani senza silenziu roti cushioning, chì implica u so usu a longu uso.

I disgrazia di una cartera di roti

  1. A difficultità di mantene a limpezza. Malgradu u fattu chì qualsiasi borsa d'educazione nantu à roti hè fatta di materiali puliti, hè impussibile di neve a mozza ogni ghjornu, ma a terra, a chjesa è a neve ùn sò micca fenomenu rari.
  2. Hè ponderatu cù i libri di teste, una motta à e rota pò causà difficultà à scalendu in trasportu o in a scola di l'scoli, se si hè un pupulariu d'una scola junioru.
  3. Ghjudicate da l'opinioni di i genitori in i fori, l'aspettu pocu cumuni di a mozzai facianu qualchi figlioli chì si sìanu timusi di sacchi. Sicura chì questu hè una materia di tempu, è prontu una schola di schiaccia nantu à roti parerà normale, ma anu cunsultà à u zitellu prima di cumprà stu mudellu.