Distance learning in school

Hè difficiu per truvà un zitellu chì venenu à a scola cù piacè è à u so propiu. Questu quì chì hè quella l'unica diffarenza tra u primu diploma in i primi sei misi di scoli, finu à u sistema di l'educazione stessu, i maestri o cunflitti cù cumpagni di a classi ùn portanu micca tutte l'accuminzanti di i principianti à nove. Eccu ancu i zitelli andà à a scola nantu à a necessità è sottu a pena di punizioni. À u tempu, u più astutu appreghie a fessi malatie per stà in casa, è sopratuttu sparghja cumminci à lexpressione di solu veru. Quì è esse firmati in e scritte di i più onità è cuncienza, chì, per l'educazione o ragiunale persunale, solu ùn anu micca altri viaghjà ...

Ma tuttu ùn hè tantu tristi - hè un modu di modu, è questu hè studiatu a distanza in l'scola. Questa innovazione hè stata dispunibili cù u sviluppu attivu di e tecnulugia di Internet cumunità. Induvularmente, avà era u so prototipu - l'esternità, quandu i figlioli studiani in casa sottu a tutela di i so genitori, è andonu in l'scola solu per fà esaminà. Ma cum'è l'ordinateur hà assicutatu assai i so pusizzioni è diventenu dispunibule à a maggiorità, a furmazione di a furmazione hà sappiutu parechji cambiamenti.

Organizazione di l'educazione a distanza in l'scola

Quandu aduprendu a furmazione di distanza in u liceu, pò esce qualcuni difficultà:

  1. U cuntrollu di l'insignamentu ghjacia tuttu cù i genitori di l'alumni è a so cuscenza. Ùn ci hè garantu chì u zitellu solu i prublemi, è ùn ùn scrivite i risposti da i remakes, nò micca u fattu chì ellu dici esattamente ciò chì si ricurdò, è ùn ùn cerca micca risposte à e dumande in i motori di ricerca.
  2. Ùn ci hè micca un cuntattu persunale di u maestru cun l'alumna (chì ùn hè micca sempre un minus).
  3. U zitellu veni privatu di cumunicazione cù i pari.
  4. L 'educazione a distanza ùn hè micca prezzu, ciò chì hè particularmente impurtante per a famiglie induve u zitellu ùn hè micca solu.

Ma ci sò indusiscìbuli chjosi:

  1. U zitellu hè sparata a necessità per arrivà à l'scola, è i genitori - per vèdinu fora (chì hè particularmente impurtante per quelli chì vive in spazii distanti è fora di a cità).
  2. Ùn ci hè micca bisognu di gastru in suminatu è uniformi di scola.
  3. L'assenza di distruzzioni, cum'è i guerri di l'escola, u travagliu di a classe è a pulizia di u territoriu.
  4. Ùn rende micca per un'utilità micca necessariu. Invece di l'educazione fìsica, per esempiu, pudete aduprà un zitellu in a settore di u sportu di a so scelta.
  5. U furmazione hè stata individuelmente è, per consensus, ùn ci hè bisognu di cumpensà per tuturi.
  6. A dispunibilità di u tempu è di a mobilità, perchè pudete apreghjunghje in nudda parte chì hè accessu à Internet.
  7. U zitellu amparà à travaglià indipindente da l'infurmazioni è di sguassà u sapè.

Mezi di l'educazione a distanza

Per studientu a distanza, bisognu:

Cumu travaglia?

Per cumunicà cù u maestru è l'studiente, sò direttemente e forme seguenti, chì evoluzione mentre avvanu a avanzari

Questa forma di furmazione rivolve tutte e nostre idee cumune di a scola, tanti parechji maestri è i maestri ùn accettanu micca, preferendu per esse attu in u vechju modu. Ci hè un granu racione in questu, postu chì l'usu di l'educazione a distanza in a scola primaria hè, per esempiu, una metru estremu, postu chì i zitelli ùn sò micca avutu una motivazione sufficiale per l'autore studiu.