Cumu serà un goth?

In questu articulu, vi cunsiderà funziunalità è funziunarii distinti di a sottucultura prestu: i so vistimenti, i preferenzi musicali, littirariali, etc.

Per quellu chì vole di cunghjunghje in i ranchi hè prestu, deve esse nutatu chì a copia di u maquillaje è l'oreju per a preparazione ùn vi mancu fà fà parte di a vita gòtica. E règule hà pronto pronta per chì solu e persone di una certa mentale è u carattaru pò cunnosce.

U muvimentu Goticu hè assai populari è questu ha causatu assai stereotipi di ciò chì i Goti ani amatu è fà. Allora, u citadinu mediou cunvince in mente chì i Goti sò pensiudivi è zitelli untuosamenti chjosi è di ragioni in vestiti neri chì pensanu à morte è ùn piaciunu micca a vita attiva, preferì stà à sente malenconesi è temuti, cammendu cimiteri è riflessioni.

A filusufìa hè pronta

L'estetica gòtica attualmente cuntene un missaghju diretta o indirecta à morte. Unu deve esse attentu à quantu i godos sò dipinciutu (carpi biancu, cilive sottu à l'occhi), u so stile (vestiti neri, calzini caractere sò pronti - altri calzarii neri o stivali cù stivali). Hè vale averà guardà davanti à ciò chì elli si listen. Lacrimosa, Cradle of filth, Behemoth, HIM, Arcana, Mortiis, Evanescence, Engeistaub, Ordo Equilibrio, Morthound, Nightwish, etc. - tutta sta musica hè un pezzu, pò esse ghjustu, ma à u listessu tempu sublimi, solenni, ancu inspiratore. Goti spessu prefessu di pelle è opere literari, à un tema chì hè simili à a morte, chì parechji vulianu visità cimiteri. Ma à a listessa ora ùn significa micca chì i godos adurendu a morte o esse a vita. Un accordu distintiu di u Gotico ùn hè micca a morte com'è fetitxe, ma l'aspirazione è passioni per l'idea di bellezza di l'astratti. Hè cumanda ampla i limiti di u Gotico quasi a l'infinitu, chì permettenu tutti di truvà in questu quì adattatu per elli. I primi godosu cercanu à ottene u so capacità creativa in una sucità chì era incapaci di cumprintà i pinsamenti fundosi. Originamenti Goti - ghjente intellettuale è articu, purtatu da l'idea di l'estetica in tuttu, ma in u stessu tempu favurite l'emozioni sinceri. Tra l'indibulisimu assai apprizzatu assai disprezzu, u desideriu di seguitu i principii proprii, a vuluntà d'impatente in eritazioni di l'idee d'altri. Quelli chì adoptenu solu l'attributi esterni di Gòticu, senza circà à cumprenni idee ideològii, sò micca populari in prestu. Sò piuttostu disprezzati, perchè cum'è piacè è stupidu.

Style listinu

Malgradu l'individualisimu di a subcultura, anu ancu parechji signalazioni di un stru esternu prestu:

In contru à i terribbili stori di suicidiosi, sacrifici è orgiati in cimiteri, i Goti sò simpatichi è pacìfichi, anche si sò propensi à umditivi depressi-pessimistichi. Se u vostru figliolu interessa in gòtica, ùn hè micca panice. Fà chì questu hè solu un tributu à u romanticismu ghjucativu, chì sarà in parechji anni.