Victoria Beckham abraia una boutique in Hong Kong

Ex-cantante di 41 anni di età, l'attrìzia è u disignu di moda hà vulsutu à Hong Kong. A so avventura micca passatu in casu nicu è di u principiu di u viaghju à u centru finanziariu di l'Asia Victoria hè accumpagnata da amatori di u so talentu. Uni pochi ghjorni prima di sta successu, u dilettante annuncia l'apertura di a prima boutique in Hong Kong incù a robba ch'ella crede.

A scuperta era assai originale

U 18 di marzu, in u complexu shopping complexu Landmark, l'ex-cantanti prisenta l'apertura di a boutique di moda Victoria Beckham. L'avvene turnò da esse assai uriginali, induve l'heroina principale di a magazzini di Victoria, tutta pienu tutta di una pannotta negra, hè fotografiatu da vicinu à a so cullezzione. In più di a stile è u fotografu, ùn era nimu in a boutique, ma fora di l'stella era supportata da una multitude di fanati. A strada, u disignu di moda ùn ci disimpriziassi di l'attinzioni è pigliaru una foto in u sfondate di i so fanni. In ogni casu, sfurtunatamenti, sò tutti attraversu i porte di videndu a boutique. Sicondu l'idea di u dilettanti, un tali cuncettu di a presentazione insistia à l'exquisite stilazione europea di i so vistimenti, è hà dimustratu chì in i paesi asiatichi, anu ancu esse e persone chì sia interessatu da a so creazioni.

Dopu un pocu di presentazione di a porta, a boutique hè stata aperta, è a Victoria funu à sparisce video per questa avvenimentu. Dopu sò stati disposti in Instagram è i fanelli pudessinu vede i creazioni star. In i video, in più di Victoria, ci era una altra heroina: un pezzu d'oru. Sicondu a mitulugia chinesa, stu animali porta a prosperità materiale, successu è prosperità. In una di e publicità Victoria trova una bellezza d'oru, è dopu chì a cantante trasforma in un pesce.

Leghje ancu

À l'apertura di a boutique, era più di una Victoria

L'ex-cantanti hà apertu din magazulimu micca solu, ma cù Joyce Group, a cumpagnia chì occupanu una pusizione di punta in u campu di a vendita di vendita di moda in u mercatu asiaticu. Inoltre, per esse a presentazione per esse successu, Vittoria attrae à Farshid Mussawi, un architettu famusu è u designer di l'interiore. Idduia un simpaticu, ma à u stessu tempu, un locu modellu è multifunzionale, tipicu per i paesi asiatichi.