I mudelli sarafani per l'ottobre 2015

L'aspittava per tutti hà vinitutu, quandu pudete sparisce in mini shorts, sandali è camicose. Inoltre, l'estiu di 2015 hè riccu in tutti i mudelli di muderni. Eccu, ogni fashionista ellu serà elettu per u so tipu di figura di qualcosa speziale, cunfizziunendu cunfrontu i vantaghji è esse ocultatu bè e difetti di a siluette.

Quali sundresses sò moda in u veranu di u 2015?

Columnas Juicy, reminiscente di una colore di culle di frutti, frutti è ligumi. Tela piscia, chì traspremenu prestu in a figura femina. Stampa originale, stili inolvorables - a moda di a stagione primavera-stasgiu di u 2015, cum'è a cullezzione di famosi disinfestori, ùn sò riccu ùn sò solu in vestiti eleganti, ma ancu in sarafani brillanti.

Cusì, a moda-rivista, in u primu locu, vale da cumincià cù a ropa, a durata di maxi, chì ferma assai sexy per ogni zitella. I so designatori dimustrò à i mudelli dinò di chiffon è di sita. Grazie à questi materiale di tela, a pelle "respira" ancu in u ghjornu più caliente. Hè mpurtunatu per esse di chì, si avete bisognu d'oghje aluzzi o di u mandru, hà bisognu di preferitu à un sarafanu cun una cintura disprezzata. In casu, quandu era desideriu chjaru di schernà a cintura di l'asteru, i vestiti cù u corpi cù chjattu sò chjamati.

In quantu à i sarafani mini-mudelli, in l'istaghjone di u veranu 2015 ci sò assai. Allora, à a cima di pupularità asimmetrica di u famusu David Koma, chì a so vistimenti sò cun piacè fugliate da Jennifer Lopez è Lady Gaga. Cusì, nantu à a Semana di Moda, hà centratu nantu à stili asimmetrici. Cù a so aiuta ùn pudere micca micca solu per esce da l'altri donne di a moda, ma ancu di ricusà dinò a dignità di a donna.

Un popolarità senza precedente hè famosa per sarafani in u stilu di boho è retro. I creazioni di Monique Lhuillier - una prova viva chì nantu à l'Olimpu di moda ùn hè micca per una sola stagione per linger di fabulosi fabulosi.

Hè impussìbuli à un tempu per listinu a moda in u 2015 sarafani d'istati di u 2015. Questu vistiti è sfarenti sfumaturi pastellusu, è stampi animaliificanti insosciziosi è creazioni, fatti in u schema di culore chjaru culore biancu è biancu. L'ultime, da a strada, ponu esse stati fatta cum'è un còdice di vestitori di travagliu, senza teme à avè un scantu di l'autorità. Spécialement s'ellu hè una sundress da a primavera è estiu di collection of Fendi, da ùn hè micca valore si preoccupa.

Inoltre, a cullizzioni di Emilio Pucci - una ricurdata di a moda longa scurdata di l'anni 70. E l'opere di Giorgio Armani sò ideali per i persunalizazione ridotti è stretti. Questu hè spiegatu da l'ùmmira muffled de sarafani, chì ùn ponu micca esse dichi di l'armata Roberto Cavalli, induve cada mudellu hà assai noteure tropicale, chì sustenenu u clima di l'estate.