Ruccioni di i grechi antichi

La Grecia Legendaria da u mumentu antichi è famosa per u so rinforimentu è à u listessu tempu un tentativu per una robba simplici. In verità, pò esse faciule più à vestitu, chì pò esse creatu da una bellissima impastazione in u corpu à un pezzu di tela? Infatti, questa simplicità hè tutte sola. U costume grecu hè assai più cumplessu ca pezzu.

Moda di a Grecia antica

Vestiti sbucciati è raffinati foru criati da u grecu cù l'aiutu di un tela pezzu di lana. In generale, questu pezzu di tela hè stata per l'omi è di e donne, ma a versione femina di i vistimenti di i grechi antichi hè statu chjamatu "pepellini". Hè abbastanza per trasfurmà à u troncu è fènduli cù e pilone nantu à i spalle. U vantaghju principale era chì questu equipatu ùn avia micca bisognu di corta è cusosa.

Ciò pocu dopu, a ropa di u grecu anticu fu subitu parechji cambiamenti. Ci era un "chiton" chjamatu, chì era una cammisa è una faldella à u listessu tempu, bè cù a doppia. Ghjè questu u vestitu ioniu di i grechi antichi per e donne chì si sparghenu in Atene cù Pisistrata.

A strada, a tunicera diventa a prima ropa chjusa. Un picciottu chiton era purtatu ogni ghjornu, è una longa era per festivi. A moda antica greca ùn ùn firmò micca in una chiton è hà principiatu à sviluppà più. I maestri accuminciavanu à cutucà è cusì cunduzzione di morta. In forma, pareva mudelli moderni. Un vistitu chic speciale in questu tempu hà datu un tessulu orientale luxuu, da quale l 'outfiti sò stati costi. I Greci anu usatu bè elementi decorattivi per cumpensà a so imatge.

Dopu oghji imagini con bellezza greca, pudete attente à u fattu chì u capelli in principiu ùn era micca purtatu in quellu tempu. Sò micca esse micca necessarii, perchè e donne ùn sò micca permessi di vede nantu à a strada. À u stessu tempu, i capelli eranu assai populari.

Unu di i pochi elementi di u vistimentu di i grechi antichi, chì era spessu usatu cum'è toccatanu, diventenu un gimat. Questu hè un pezzu rettangulari di materia 1.5 metri è 3 metri d'anu. Hè stufa di manera chì seguitanu: una fini hè stata battuta nantu à u spallezzu oghje, u restu di u materiale hè stesu nantu à a volta, ferita sottu à u spalla à u drittu, hà purtatu à u pettu è ghjucatu nantu à u spallezzatu. Per custruisce i gimaty, i chjassi cunduti chjusi sò stati cunde in i so 4 cantonni. Era questa parte di materia chì e donne anu cundiscenu i so capi.

Ma un pocu tardi, digià in u periodu Hellenisticu, i mozuri severi di i grechi anu sudughjenu, è i primi tocchi fussenu in forma di un capelli paille. Stu gemmi era spessu smarratu di gimatiya è affezionatu cù i pins. Inoltre, in più di a gimatia, a capu di una donna greca era chjucata cù una materia corta, chì righjunsi un pocu à l'ochji, è darrì d'ellu chjudia liberamente u collu è u back.

A strada, u culore di u teatru, da quale l'intrattenimentu di i grechi antichi hè struciatu, avianu un significatu spéciale. Cusì i vestiti rossi eranu destinati à i Spartani, i vistimenti gialli sò stati chjappati per i celebrazione, a ropa di i cani sò utilizati per altru in tacchi di culore.

Ancu di più ricche di i vestiti di e donne di i grechi antichi additùtunu una varietà di colti, braccialetti, diadems, ardi, aneddu, capelli.

E vistimenti grechi sò cusì bè è raffinati, ùn avè micca u minimu eccessi, chì volta confirmanu l'estetica di u populu grecu. À u listessu tempu, a moda hà stata cunsigliata per questa ora. E donne moderni di a moda cun grande piacè sò vistiti in stili Greci per u ghjornu di u ghjornu, è per diversi celebrenze. I sposi grechi populari sò assai usati entre donne. Quì pudete creà dinò l'imagine di a dea greca, cumplementa u so luxuutu elegante capelli.