Curtains romane in cucina

Ùn importa micca quella bedda chì i persiane apuliate in a cucina, tutte e listesse sò stile assai più nobili. Una cumminzioni accertada di l'eleganza è a pratitetita in l'internu di a cucina hè ricunnisciuta comi cortina romana. Piglionu pocu spaziu, scupertu bellu cù u focu è i prupietari di alcuna dimensioni.

U disignu di cortini rumani per un pezzu tempu ùn cambia micca, solu u decoru è u tipu di tela pò cambià. Omettendu è sfurzatu a cortina romana cun un cordone, pudete darà qualchì longu.

Quandu sceglie un tela per tagliu di curtains romanine, ci vole à piglià qualcunu di i pasculi: longu, a pussibilità di lavare è a cumminazione di tessili cù l'internu circundante. Un fattore impurtante à scelta di cortini in a cucina hè una scelta cumminenti di u teatru, chì devenu esse chjucu, per ùn avè assorbutu furi furi, è hè lavatu bè è ancu micca chì brusgiate.

In i catalogi, ci sò generalmente dui versioni di cortini romani - cascading è classic. E cortini tipichi classici romani sò un tessulu tutttu chì si stende in pianeti in u liceu.

A versione Cascade di i cortini hè più complicata, ancu in u state dovutu, hè colaunzione in bè draperi è doppia. Ma i cortini cascading ùn sò micca adattati per ogni cucina.

Comu sceglie curtains romane à l'internu di a cucina?

Se tenete mubilate di cucina è mureghjame, pudete cullà i purità di culore. Un teddu cù u patronu fiorevule o fiurali hè accettatu. Se a cucina hè chjuca, allura a figura ùn deve esse micca grande, reducià visualmente l'espazio. E felici propietari di una grande cucina puderanu fà furnisce di cortini cù una stampata grande.

E cortini romani sò semprici abbastanti, eleganti è concisi, sò assuciatu cù quasi ogni stile in l'internu di a cucina, sechi, classico, d'alta tecnulugia o di paese. I purteri ponu esse misurata nantu à a finestra o direttamente in u tettu. Questu hè a megliu scelta per i cucinari induve e tagliu pisanti ùn sò micca appruvati. A causa di a facilità d'aghjurnà i cortini romani, pudete apre a qualche parte di a finestra. À una finestra grande, sò per colpa di parechji ritti di tè, è micca una. A favori di l'scelta di cortini romani dici chì sò prutetti per una impregnazioni speciali di burnout, perchè ancu in u focu estremu quasi ùn calanu.

Una funzione di u disignu di i cortini romani muderni per a cucina hè chì cù u minimu di dettagli, a funzione maximale remplita. Dopu tuttu, si in caviaraghji custieri sò cortini pisci parè apprupriatu, in una cucina petite persone persiana si trovanu megliu à l'adveniu o aperte nantu à u principiu di persiane.

Scelta persiane in fine

Cumu cù tutte e dettagli di l'internu, è à i cortini romani, ci anu parechji exigenu. Eccu alcuni di elli:

  1. E perspianti romane sò deve esse cunghjuntati cù l'interni di cucina, perchè i ghjallini finiscinu u toccu finale in u disignu di un stili olisticu.
  2. Curtains per a cucina simplicemente anu da esse pratica cum'è possibili. Quandu a cucina hè sempre presentu u soot è parechji oeri chì impregnati tuttu u circondu, cumprese i cortini. Per queste, cortini di tessili persistenti chì sò resistenti sò adattati, chì ùn ùn manna. Se u cortina si trova vicinu à a coccia, serà megliu d'utilizà un material ignifugé per cortini.
  3. L'scelta di cortina hè sempre a talla di l'abitazione, i cortini lustru in strisci sò adattati per una piccula cucina .
  4. Quandu anu cumprà curtains, deve esse ricordati chì un rango cale ùn dà un sensu di cunsulazione è calidez, è l'ombra fredda dà a cucina una visu assettivu è sutu.
  5. Curtains romane devenu esse funziunanti: hè faciule di trasfigurazione, prutezzione di i raghji di u sole, ma ancu per permettenu bè lumine è aria.