Exemption from breasting

A scumunicazione di un ziteddu da l'amparatu à primu duverà esse senza purgazione. Dopu tuttu, per un criaturu, l'ambraria ùn hè micca solu una fonte di nutrienti necessarisi è un mezzu di l'immunità creativa, hè ancu una cunnessione emittendu speciale trà a mamma è u zitellu. A sharp interruption of such contact will be stress for the baby, and this should not be forgotten.

I ragiunarii per aduprà l 'ambrati pò esse sfarenti. Per esempiu, una mamma hà bisognu à fà u travagliu, o esse sparta da u latte, o quellu chì u zitellu hà alluntatu sempre di pocu tempu.

Cumu siammu un zitillu da l'ameglie?

Parechje marche sò interessate in: "Cumu metulavanu a zitelli?" Questu pò esse fattu di parechji manere. Di solitu, quandu u zitellu annunziò una età d'una annata, reducià pocu interesse à u pettu di a mamma, è hè più interessatu in novi tipi di alimentazione chì riceve in a so dieta. Questu hè quellu tempu quandu puderete tene da aduprà.

Hè ancu possibbili d'escluderà un zitellu da l'ambrati cù l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari, a pocu chì sustituisci una cerveza cù un attrachju in forma di muredda o purée di fruttu, se u zitellu oghje solu u latte di mamma. Hè ricumandemu per rimpiazzate una alimenta per a simana, cuntinuà à fà per chì allora l'allumestru di ghjornu hè sustituutu da un novu alimentu. Pudete circa 1,5 à 2 mesi, ma avete bisognu di ricurdà chì ùn hè micca pussibile abruptement astenu da allacciu per chì u zitellu ùn hà micca un traumu psicologicu.

In casu à u zitellu ùn interessa micca in altri alimentari è ùn cambia micca à l'alimentariu complementari, hè necessariu reemplazarà u latti di mamma cù una mistura. Per aiuto chì u zitellu s'apprime à u novu pruduttu, hè prima necessariu di rializà u sessu d'ambrati, da seguita aduprà a mezcla da l'buttiglia. Cusì, hè pussibule u trasferimentu di u zitellu à l'alimentazione pienu da l'buttiglia, acchianannu l'dosi di a mischju, cusì per riduzzione da a succorsa di u pettu.

Aduprà sta tècnica di scorcia di l'ameglie, pudete trasfiriri u zitellu à un novu tipu di nutrimentu, è à adupredimentu reduciu a sfurtula.

Ma e cose sò sbagliati cù a notte nunda. Sì l'alimentazione di ogni ghjornu hè stata rimpiazzata, a ghjornu a notte hà da sudore.

Spessu, a vigilia da a notte da chiancirai, a mozza prumesse in daricci un pettu, cusì ci calmedinu. Ma ora questu ùn hè micca permissibile. Allora quantu esse?

Pruvate mette u picciottu comu si fate vera à pettu, ma solu dà una furmazione di latte o esse lattice da una buttiglia, ùn devi à u zitellu annantu, ùn importa ciò chì ùn vogliu micca, perchè tutti i sforzi sìanu à u malu.

In casu chì u zitellu ùn si ricusa à vìviri u mischju da e mani di a mamma, pudete incaricà l'alimentazione di a ghjurnata à u babbu, perchè u zitellu sera una cosa nova è possibbilmente interessanti.

In u scheletru di l'ameglie, a mamma devendà a compensazione per a mancanza di l'attinzioni prevale à l'alimenta, perchè u zitellu ùn senti senza mudificazione impurtante in a so vita è in relazione cun ellu.

Sona più freti à u zitellu, parlate cun ellu, ghjucate, perchè ellu sente chì ti piace cusì cum'è prima è tuttu è bellu.

Errorii permessi durante l'excommunicazione da i zitelli

A volte, per annunzià un zitellu da l'ambrati, hè cunsigliatu di parte di un pocu di tempu, è abbandunarà u zitellu in casa. Ùn pudete micca fà questu, u zitellu u ricurdarà questu, è penserianu chì l'abbandunavanu o hà cessatu l'amu.

Hè strettament pruibitu di utilizà metudi nontraditivi di scorcia di l'ameglie, cum'è i cunsiquenzi serà favurite per voi è per u zitellu.

Per esempiu, in certi famìglie, ùn ci hè una parolla chì, si un zitellu ùn rinuncia micca a pene, hà bisognu d'aiutà à fà. Per fà quessa, a mamma hà pussutu lubricate i pomi cù a mustarda o qualchì altra sustanza irritanti, perchè chì u zitellu ùn ùn dumandate u pettu.

In u risultatu di tali azzioni, u zitellu puderanu avè una violazione di a microflora intestinali naturali, è a mamma hà avutu un stomacu disturbatu. Dopu tali metu di scorchcia di l'ameglie, u zitellu hè un traumu psicologicu per u restu di a so vita - ellu realizesi chì unu ùn pò micca confià in questa vita ancu à a so mamma.

Sì, in u schelu di u zitellu annantu à l'ameglie hè struitu cù u prublema chì u latti ùn ùn mancani a travaglià, pruvate d'escemente da pocu à pocu è dà u zitellu in una buttiglia.

Sì a lactation sempre contu, pudete aduprà colti. I foglie di a colti sò stati ruttati cù un pappu rossu, per quessa sò quasi a forma di a pene, poi scopre i dui petti per 20 minuti. A procezione si deve esse fattu parechje volte à u ghjornu, è dopu qualchì pocu di ghjorni, a tacchenza stalla.

Best of luck!