Puttimi in u gravidenza

Unu di i segni di a venuta "situazione interessanti" hè a sensibiliità di i bòcciuli durante u gravidenza è a spallezza di bocca, in qualchì volta sti sensazioni sò assai dulurosu. Puttimi in u gravidenza sò pichetti, scaly, chì pruvucanu no solu sensibilizati di disgrazia, ma ancu di u dulore severu, diventanu cum'è sensitivu cum'è durante a menstruazione. U pettu s'acquena di più densu è più grande, cum'è un novu tessulu accumenza in a so forma, è l'additivi di latti addiscendu da l'afflussu di sangue.

Quandu facenu e mugliie scuri anu preguite?

Parechji donne anu preoccupatu di a quistione di u mutivu è quandu e pezzulli sò diventate davanti à u gravidenza. Prugne scuru durante a gravidanza - ùn deveri micca scantatu o allughjate una donna - hè un prucessu naturali assuciatu à un cambiamentu in u fondu hormone, chì cuntribuisci à a preparazione di i glànduli mamari a la nfermatura . À una prima etapa in u corpu di a donna, a melanina hè attivamente dipositata, chì hè aduprata da l'embriione in grandi quantità è porta à un oscurezione di l'areola di i bòcciuli durante a gravidanza. Chì bòcciuli di culore duranti a gravidanza - solu dipende solu di i cambiamenti hormonali in u corpu di una donna incinta - da un marrone finamente marron rosu brillanti. In i donne, u sensu sensitivu à l'hormone, u culore di l'areola è di u caprettu pò cambià casi unnotezzabile.

Pigmentazione di i bòcciuli durante a gravidanza si trova in u stessu tempu - a settima settimana di u primu trimestre di a gravidanza. Per cambià u culore di i capelli, unu pò ghjudicà a preparazione di i glandula mammarii per a lattazioni. Innota chì dopu à a fine di i zitelli, l'areola è u bombo acquistate un colore rosa precedente.

Risposte micca da i bòcciuli durante u gravidenza

L'Alta da i bòcciuli durante u gravidenza in quantità chì hè quantità hè un preghjudiziu cumunu, questu ùn deve esse senza temerà. Da i picciotti u colostru pò esse attribuiti da quì in i primi simane di gravidanza, ma in solitu pare à quandu u mumentu hè prestu prestatu per a lattazioni, à dì à a terza trimestra. U calostru hè u sicretu di a glàndula mamila, hè pruduciutu, in norme in l'ultimi mesi è i primi ghjorni dopu à partitu. Stu liquidu giallu sugnu cuntene assai lotte di prutezione chì hè rapprisintatu da l'albumine serum. Contene menu lactosa, grassu è acqua è u so gustu hè diffirenti da u gustu di u latte, chì hè in qualchì volta u mutivu di rinunzià i petti di u zitellu.

Papillomi nantu à i bòcciuli durante u gravidenza

Sì una donna hà da parechji papila è molle nantu à i pughjanti durante a gravidanza, hè megliu per eliminà in u salonu di bellezza. Quandu anu amparatu, inevitabbilamenti attraversà a bocca à u zitellu, chì pò pudè passà à sensibulità dulurusa. Prima di rimorca, hè necessariu d'avè cunsiglii da un maestru mammifero, chì moles pò esse sbulicati è quali ùn sianu micca. Per esempiu, i nere marcelluti scuru chjucu ùn sò micca esse eliminati, è i papilomenu chjappà sò sbulicati: ponu fà lascizià o ritruvate à chjappà u pettu.

Puttane cambiante durante u gravidenza

In ocasioni, e donne si face cun prublemi di pezzulli sperzati o piani nantu à u gravidenza. Tali funziunalità di u corpu femminile causanu certi difficultà à alimentà u zitellu. Per quessa, a preparazione per u parturientu è l'amegà longu prima di partenza. A manera più faciule hè di sustegnu u pellu cù una mano, è l'altru - cun un'industanti è pulgatori-up scrolling u pezzu per 30 sicondi. Stu metudu duverà esse ripetutu diversi volte un ghjornu.

L'estensione di i bumbrisje cù l'aiutu di una pompa di colpu hè pussibule in questu modu: dopu chì u vacuum hè creatu, u tubu di a pompa di coghju hè aghjatu per 20-30 minuti, u prucedimentu deve esse ripetitu 2-3 volte à u ghjornu. Puddinu ferma preparesi bòcciuli per amparà cù un gejatura o un pezzu di terri, dopu i prucessi di ghjornu, i picciotti sò più numerosa è l'alimentazione di u zitellu sia più pocu dolorosa.