Flan Chocolate

U flan chocolatinu o, cum'è ancu chjamatu, u fondant di chocolatica hè un postu francese assai populari. Ùn hè bisognu solu di un muffin di chocolate , chì hè una crosta cruciera e un core liquidu. Quandu ci hè cutatu, u chocolate buva da una piccula lavanda vulcanica.

A storia di a so creazione hè interessanti - hè stissu creu chì sta basa hè stata inventata propie da l'accidenti, solu u culore hà avutu i cupcakes da u fornu prima. Per via di u risultatu, ùn si mancò u bagnu, è a media manteneva raw. Hè cusì cusì cusì cunsumu è questu postu diliziu chì hè diventatu cusì popular. Per avà diceremu di fà fà un flanean di cicculata in casa, perchè hè simplice, veloce è assai gustoso.

Chocolate flan - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Chocolate turnemu in pezzi è funghi in u bagnu di acqua. Aggiungi un mantellu rossu è cuntinuà à funnà, trascendu finu à chì a massa si cumpone ungiunale. Dopu quessa, a pusà dinò è ne aiutatu. Intantu, battiri lati è uova cù l'aghjunghjione di zuccheru finu à l'homogeneità. Intente sottumessa a mezora ovu in a massa di chocolate. Pour in a farina è aghjunghje una petite schistata di salitu. Mudificà tuttu ciò cù una forchetta finu à uniforme. Lubricate i molde chute cù un mantellu cremosi è stirchate a farina. È ancu pudete spremà u cacao. Avà pour a pasta, rientisce e forme cù 2/3. U furmulu hè sparatu à 200 gradi. Mandate à i nostri minuti di flanean di cicculata durante 10 minuti. Ci hè un momentu interessante - avemu bisognu di u stenochki per esse furnitu, ma in ellu ferma semi-liquidu. Hè per quessa hè impurtante micca sottumezziunà i prudutti in u fornu. E avete bisognu di serve postre calente.

Tagliatelle di cioccolata a temperatura ambienti

Ingredients:

Preparazione

U cicatrisu biancu hè chjucu cù un cuteddu o simpricimenti chjappi in bundichi, ponu in un coltu seccu è u metti nantu à u bagnu di l'acqua. Hè deve esse assicuratu chì l'acqua furiosa ùn tocca u fondu di u cuntinuu cù u chocolate. Melt the chocolate, periódicamente a mestura. Quandu acquiste completamente una consistenza di liquid, pour in cognac o rum. In una massa di cioccolatu calda, ponteva a mantova tissuccata è cunghjene cun gentile finu à chì si dissolvi cumplittamenti. Pour el zuccherinu in pochî è cunglite bè. Unu prisenta oggetti di pollo cruda, senza fighjà di mischjerà bè da ogni ghjornu. Dopu quì, pour a farina di granu, u cacao è cunglite dopu. Sì ci hè farina d'amandula, poi poveru nantu à questu. Pudete ancu aduprà è farina di avellana. Eppuru, si non, pudete fà senza ellu.

Eppo u moldes sò lubricati ligeramenti cù a mantra, avemu incrusciatu cù a farina tamanta o cacao è si sparghje a massa nantu à elle. Avissi occupatu circa 2/3 di u totalità. Mandemu à u fornu, chì era pre-caliu à 220 gradi. Fornanu i nostri muffins 5-7 minuti. Allora l'avemu da esce, lasciate in i moldi per altri 5 minuti è sia aghjustatu. À u mità surtia liquidu, hè impurtante ùn esposta di l'alimentariu di u flaneani in u fornu, altri i furmagli di cicculata di u cicculata sputanu, ma fermu gustoso. Ma l'idea hè stata diversa! Chjamata a flanì chjaru harmonizava perfettamenti cù u ghiaccio . Bon appetit!