Curtains romane cù i vostri mani

I puritani nantu à a finestra cum'è a nunda di più chì ciunerate nisuna stanza, fate a più còmea. Agree, senza elle a stanza piereghja u so amicu. Se vulete aghjunghje l'austerità è l'eleganza à a vostra casa, cortini romane vi adattate. Hè un tela di una forma rectangula chjativa, assemblata in largamenti di piantazione horizontale di u listessu tamantu, chì sò superimpoppi uniformi à l'altri. Anu pigliatu in prestu da e veli di navi di navigatori rumani. Eppo u cortini rumani servinu micca solu com'è una bella cortina contra u sole di u sole. I so fiori refinni sò spessu usati com'è un elementu di decoru. Fà custom made, questa decorazione per a vostra finestra vale di valore assai di soldi. Hè assai più prezzu per sewà curtains romaine cù i vostri mani, è ci adornate cù, dì chì una finestra di a cucina. À u primu sguardu, pari chì ùn hè micca fatta fà per questu quì è hè improbabile chì si sarà pussibule. Ma in fattu, solu i cumpetenze di travaglià nantu à una macchina, ci ponu tutti cunsumighjani, utili è un buen humor!

Cumu fà ottene persiane: materiale

Allora, in u vostru travagliu, prima di tuttu, avete bisognu di un pezzu di tela 3 m di longu è 130 cm di anu. U tecido per cortini romani d'essa densu cun un patrone di direttamente diretta. Se l'imagine nantu à u tetu hè grande, hè megliu se u patronu hè ripetutu in ogni inturnianza.

Inoltre, cumu per fà curtains romain stessu, utile:

Curtains romane: master class

Quandu tuttu ciò chì site necessariu hè dispunibule, pudete aduprà cuscini cortini di a romana:

  1. Prima di cutà u bordo lonzitudine di u canvas sopra i dui banchini.
  2. Turn over the cut on the wrong side, putu una scherma bianca nantu à ella. Dopu quessa, combina tutti i taglioli cù pinnate è l'appiegatu cù a custruzzione di a machina nantu à u perimetru tutale di u pruduttu.
  3. Allora, da u fondu è di i costi, avete bisognu di fà un corpu di 2,5 cm à u latu incorreu.
  4. E à a cima di u spinu di i nostri cortini futuri, aghjustemu un raportu di lignu più grande, senza scurdà di abbandunà a cima di 2,5 cm. Aggiugamu stu beneficu cù a cola cia finu à u ferru.
  5. Dopu ch'ella puderete prucede à i dritti. Cinqui dòpii idèntici sò misurati è stati à a cima di u tela.
  6. In ogni riticeddu fugliale un raportu chjula - questu hè necessariu per fà i stile stabile è ancu.
  7. Hè fermu solu per muntà a cortina romana in u muru nantu à a finestra cù l'aiutu di un perforatore è i venti. Per questu, puderete rumpine à u putere masculinu.

Se vulete cottu una cortina romana, i doblegu di quale pò esse rinfurzata è bassa cun un cordone, avete bisognu di materiali supplementari:

Per a larga di u teatru, i posti per costruisce a cinta è inserisce i cangi sò uniformi cum'è in u schema.

A cusciottu a cinta induve hè marcatu, inseritu intra "ricche" ricivutu. Allora ci hè bisognu à simétricamente cusì i aneddu in una distanza equale da a cima in ogni cinta.

I aneddu sò attaccati à u trenu superiore. Allora ùn hè bisognu di installà u pezzu per u cordellu nantu à u marcu di finestra. Dopu quì, hà bisognu à dividinu u cordone in 3 segmenti idèntici (a larghezza di i cortini + anch'elli + 50 cm) è inserisce ogni fini in ogni fila da parte da u fondu, facendu un filu. Da quì tutti i cordoni sò sbagliati à un latu è sò assuciatu cù un manicu per eslevà.

U rimettimu pòtulu uggetti, a cortina pò esse accettata à u marcu di finestra. Ùn vi scurdate di verificà a tensione uniforme di tutti i rotuleti nantu à a cortina romana fatta da e vostre mani.

I sirvizii in altre stanzi pò esse decoratu cù altre varianti di cortini: Japanese , roll , austrian o cortini fatti di perle .