Cumu truvà un patrocinatore?

Certi zoni, sinceramente, ùn capiscenu micca chì si puderevvi campà in un chjuchevule è sia cun voi di vacanze in i resorts domestici. I sognu di shopping fabulosa in Auropa, u riposu à i centri valori in u mondu è l'altre gioia di a vita, micca limitata da i migliori di e donne. Ma cumu scopu di fà? Diventate una donna di una donna durissima è da l'età di 30 in generale s'imbrizza a vostra pertenzione di u sessu femminile? No, stu approcciu ùn hè micca adattatu per ognunu, hè più temptante di circà un omu riccu, un patronu, è à u so spensatu crià un paradisu per ellu stessu. Ma induve è cumu pò esse una ragazza truvà un patronatu rico, perchè hè chjaru chì un such man on the road ùn hè micca stinnutu.

Cumu truvà un patrocinatore per Internet?

A manera più faciule per truvà l'omu di u patruni hè di cumpagnia un quistionariou nantu à unu (o megliu, parechji) di i siti specialisti. E ùn pensate micca chì questu ùn hè micca l'opzione - parechje ammi chì vurianu avè una passione ghjovolta è intrattenenti, ùn sò micca u tempu d'avè à i clubs è ristoranti - hè cunsumu assai cummerciale. Chì per offre un patronu potenziale è cumu si cumprà un quistionario chì pò interessà un omu?

  1. A più impurtante hè a fotografia. Pudete fà una photo prufessa o sceglite u megliu unu solu dispunibili. U principale di regula - micca pussibuli strambi o sfacciativi sfarenti (tapitula, mobili anticu, etc.). Serà bonu per piglià ritmi cù una festa di natura o da qualche parte.
  2. Quandu a photo hè sceltu, valuta à pensà à ciò chì dà scrive nantu à sè stessu. Ùn bisognu di cumincià, hè più faciule per esse stati cun parechji simplicità, forsi ancu trite.
  3. Invece di l'interessi, vale a pena puntuazione di quelli chì avete veramente una idea. Ma ùn anu micca implicatu, ùn site micca avè un postu di travagliu.
  4. In a occasion di e preferenzi sessuale è abilità troppu in particulare per sparghjerà ùn hè micca necessariu. Per questione u questionnaire nantu à u situ, pudete, sicuru, accunsente à una relazione cù u patronu, ma hè megliu per parlà di tuttu quì in persona o per corrispondenza.
  5. A strada, nantu à a corrispondenza, devenu esse micca - ùn corse à a reunione dopu à u primu sinjalu da u so latu. In fine, circate un patronu di l'amanti, è micca un impiigatu di l'esfera di i servizii intimi, è per quessa chì in a prima chjamata à curre ùn site micca esse dumandatu.

Cumu possu truvà un patrocinatore?

L'Internet hè a versione più pretesa di a ricerca. Naturmente, duvete per gastru nantu à a vostra figura - i tuli ricchi chì si trovanu piccani fagghi "per additùtelu", spissu l'apparizione di mudellu (moda, chì pudete fà nantu à questu). Ma tutte ciò chì avete bisognu di una data online, hè prufittuosa per arregistramentu in u primu data. In casu di data in a vita verita, deverete gastru assai più soldi. Prima di tuttu per i posti chì deve esse visitati. Eppuru, duva ponu vede l'omu riccu? Evidinamenti micca in u mercatu o in una cafè rùgliu. Allora andavanu à fà u vostru modu à ristoranti, discursi (è, per partiti privati ​​per VIP), e turisimu (novu micca bonu) è i centri di fitness (è novu quelli chì ùn sò micca previsti per una larga varietà di visitanti). Semu devi esse ricordati chì ci sò parechji centu, belli è charming, e tutti sò in una ricerca attiva per un patrocinatore. Pò esse prestu pè ottu cuncorsu.

Ricerca per un sustitutu, hè una cosa bona, ma ùn deveru micca scurdatu cun prudenza. U primu, ci hè una categuria d'omi chì ùn anu micca milioni sottu e so ànima, ma chì puderanu finta di esserà cusì in ghjornu à a sera per una altra victoria d'amore. Secondu, prima di cumincià à circà un patronu, avete una volta di pensà à ciò chì significa di avè in a vostra vita è per quessa chì avete bisognu. "Sucridue" nantu à una bella vita, serà difficultu di vultà à tè in sacchetti, perchè tù bisognu à rializà tutte e so capricci, o gastru soldi non solu in u vostru entertainment, ma pruvate à guarantà u so propiu futuru. Dopu tuttu, bellezza è ghjovani ghjè bè dispunibuli, è finu à a data di venite ùn sia micca da fà assai.