Signs u 7 ottobre

U 7 d'uttrovi, per un bellu pezzu, i ghjente si ncuntra u so grassu erbaccia, illuminava u celu di u vaghjimu cù luci, è da quì u nome di a festa "U ghjornu di Faecla Zarevnitsa". I paesanti ghjunghjenu u pane, canta canzoni è divuzione, sapendu chì prumove a prosperità è a furtuna à a casa.

Signs u 7 ottobre

Cù u cambiamentu di u tempu è altri fenomeni naturali, a persone sempre assucianu parechji predizioni basati nantu à i sèculi di osservazioni. L'omens di u populu ùn anu ignuritu u 7 d'uttrovi, è in questu ghjornu è in u mondu mudernu sò assai aspetta. E donne, almenu una picca spinata, perchè a furtuna accumpagna tutte l'affari internu, ma u più significativu hè u fattu chì tuttu "attaccata" in questu ghjornu micca mai untie. Per quessa, ghjè accustatu à ghjucà i caserini nantu à a festa Fekla Zarevnitsa, a gente crede in a inviolabilibilità di a sindicazione cunclusu u 7 ottobre.

Chjucchi unmindfuls in quellu ghjornu stanu stupiti nantu à u matrimoniu vicinu: e futoni frasi à stufa un pezzu è à a notte scartate una manu cù un trattatu in a finestra aperta, se u trattu ùn hè micca chjamatu, invece di u casu di sta annu ùn hè micca spettazione, se u sposu ti piace a furmagliu, pudemu esse espertu una reunione imminenti cù a so tuturatu.

U 7 d'uttobre, i ghjorni diventanu i tempi, e nuttati sò più longu, u cambiamentu climatichi è i signori attaccati cun ellu sò previstuti da l'urugenti successi:

  1. Un invernu biancu hè spargugliatu da i tempi di u tronu quellu ghjornu.
  2. U sole di u sole è u so velu rapidu da u 7 d'ottobre prumesse un cambiamentu di u clima.
  3. Nubi rari in u celu per un ochju chjaru è friddu.
  4. Sì a neve cadiu u 7 ottobre, da ghjornu, secondu una nota, in a primavera, a tappa di neve ùn mancassi micca i campi per un bellu pezzu.

U ghjornu di Fecla Zarevnitsa, i predicazioni sò assuciati solu cù i fenomeni climatichi, ma ancu cù u cumpurtamentu di l'animali, l'uccelli, l'osservazioni d'arbuli è e piante.

  1. Un grande cultu di landi di una quercia parra di un veru fieru è un invernu cálido.
  2. Se a proteina si distingue da u culore à a cola, l'invernu serà longu è slushy, se u prucessu hè l'altra manera, in l'invernu l'aspittavamo ghiaccio frosty.
  3. L'avvisu vulanti avè predichendu una tempurale prima di u clima fretu.